آتش نشان نوجوان داوطلب در میان متهمان به آتش افروزی در استرالیا

به گزارش راه ساری، یک آتش نشان نوجوان در میان چندین نفری است که متهم به افروختن برخی از آتش سوزی های بی سابقه ای هستند که از ماه سپتامبر استرالیا را در برگرفته است.

آتش نشان نوجوان داوطلب در میان متهمان به آتش افروزی در استرالیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از یواس تودی پلیس در این فصل آتش سوزی اقدامات قانونی - از تذکر تا ایراد اتهام- بر ضدحدود 200 نفر فقط در ایالت نیو ساوث ویلز استرالیا انجام داده است. از جمله 24 نفر متهم به آتش افروزی عامدانه در جنگل ها، 53 نفر متهم به عدم رعایت قوانین ممنوعیت روشن کردن آتش و 47 نفر متهم به رها کردن سیگار یا کبریت روشن در محیط هستند.

بلیک بنر 19 ساله متهم به ارتباط با هفت آتش سوزی در فاصله ماه های اکتبر تا نوامبر در ناحیه ای در جنوب شهر سیدنی شده است. تا به حال صدها مورد آتش سوزی پهنه ای به وسعت حدود 65000 کیلومتر مربع در جنوب شرق استرالیا را ویران کرده است.

پلیس و بازپرسان هنگامی به بنر مشکوک شدند که او در میان نخستین پاسخ دهندگان وارد شده به محل یک آتش سوزی بود. بعد او نشسته در یک خودرو، مدت کوتاهی پیش از گزارش یک آتش سوزی در مجاورت مشاهده شد

مقامات پلیس می گویند همه آتش سوزی ها به صورت عامدانه ایجاد نشده اند، اما این بحران باعث شده است که سیاست عدم تحمل کامل نسبت به هر فعالیت آتش افروزانه اتخاذ شود.

  • فصل آتش سوزی غیر معمول

فصل آتش سوزی در استرالیا معمولا از ماه دسامبر تا ماه مارس ادامه دارد، اما گرمای بی سابقه در سال 2019 به همراه خشکسالی طولانی و بادهای شدید باعث شد نخستین آتش سوزی ها بسیار زودتر از فصل معمول بروز کند.

این آتش سوزی ها تا به حال دست کم 25 نفر را کشته، 2000 خانه را ویران کرده و حدود 500 میلیون حیوان را به کشتن داده اهست.

هزینه های مالی این آتش سوزی ها به سرعت در حال افزایش است. شرکت های بیمه از ماه سپتامبر تا به امروز از ایالت های نیو ساوث ویلز، ویکتوریا، کوئینزلند و استرالیای جنوبی حدود 9000 درخواست خسارت دریافت کرده اند. به گفته این شرکت ها میزان درخواست خسارت به 450 میلیون دلار رسیده است و حدود 20 درصد این خسارت ها پرداخت شده است.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا اختصاص 1.4 میلیارد دلار را برای تلاش های نجات اعلام کرده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7488

به "آتش نشان نوجوان داوطلب در میان متهمان به آتش افروزی در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش نشان نوجوان داوطلب در میان متهمان به آتش افروزی در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید