آمادگی سفارت ایران برای ارائه خدمات و تسهیلات به هیأت های مالی و تجاری اتریش

به گزارش راه ساری، کاردار سفارت ایران در وین از آمادگی این سفارتخانه برای ارائه اطلاعات، خدمات و تسهیلات به هیأت های مالی و تجاری اتریش اطلاع داد.

آمادگی سفارت ایران برای ارائه خدمات و تسهیلات به هیأت های مالی و تجاری اتریش

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، همایش مالی ایران صبح امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان بیش از 140 شرکت کوچک و متوسط اتریشی و 30 تن از نمایندگان و اعضای اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش در محل اتاق بازرگانی فدرال اتریش WKO در وین برگزار گردید.

در این نشست پدرام سلطانی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش با اشاره به روابط خوب مالی و تجاری ایران و اتریش ، بر اهمیت نقش بخش خصوصی به ویژه شرکت های کوچک و متوسط در حفظ و توسعه روابط تجاری دو کشور تاکید نمود.

حمیدرضا مدد کاردار سفارت کشورمان در وین طی سخنانی در این همایش ضمن اشاره به سابقه روابط دیرینه و بسیار خوب ایران و اتریش ، حمایت دولت اتریش از برجام و همچنین سفر مقامات عالیرتبه دوکشور، آمادگی سفارت جمهوری اسلامی ایران به منظور ارائه اطلاعات، خدمات و تسهیلات برای هیأت های مالی و تجاری اتریشی را بیان کرد.

در این نشست چند تن از مسؤولان اتاق بازرگانی فدرال اتریش، وزارت فدرال همگرایی، اروپا و امور خارجه و وزارت اقتصاد و دیجیتال سازی اتریش و همچنین گرابمایر رایزن مالی سفارت اتریش در تهران در مورد ظرفیت ها، قابلیت ها، مسائل و تنگناهای مرتبط با تحریم های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا علیه کشورمان توضیحاتی ارائه کردند.

طرف های اتریشی تاکید نمودند دولت اتریش و اتحادیه اروپا تحریم های یکجانبه آمریکا را به رسمیت نمی شناسند و با آن مخالف هستند.

در ادامه این نشست نمایندگان شرکت ها و موسسات ایرانی و اتریشی بصورت پرده نگار (پاورپوینت) مجموعه داده ها و اطلاعات مفیدی از ظرفیت ها و قابلیت های دو کشور ایران و اتریش را به نمایش گذاشته و به صورت دوجانبه نیز مذاکرات فنی انجام دادند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5586

به "آمادگی سفارت ایران برای ارائه خدمات و تسهیلات به هیأت های مالی و تجاری اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی سفارت ایران برای ارائه خدمات و تسهیلات به هیأت های مالی و تجاری اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید