آنر مجیک بوک، 5 روز دیگر با پردازنده سری رایزن 4000 رونمایی می گردد

به گزارش راه ساری، شرکت آنر اخیرا پستی را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشت که در واقع تیزری برای سری جدید لپ تاپ های آنر مجیک بوک به حساب می آمد. اینطور که به نظر می رسد آنر میخواهد این سری را تنها از لحاظ سخت افزار درونی بروزرسانی کند.

آنر مجیک بوک، 5 روز دیگر با پردازنده سری رایزن 4000 رونمایی می گردد

طی رویدادی که قرار است در تاریخ 16 جولای (26 تیر) برگزار گردد، آنر سری جدید لپ تاپ های خود را مجهز به پردازنده های 7 نانومتری سری رایزن 4000 راهی بازار می نماید. این پردازنده ها از لحاظ قدرت، سرعت و حتی مصرف انرژی پیشرفت بسیار خوبی به نسبت قبل داشتند.

سری قبل این لپ تاپ ها که از پردازنده سری رایزن 3000 استفاده می کردند در آنالیز های مختلف کاملا سربلند خارج شدند و این یعنی لپ تاپ های جدید قرار است کاربران را به وجد بیاورند. خوشبختانه نیازی نداریم برای دیدن این محصولات مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم چرا که این اتفاق 5 روز دیگر رخ خواهد داد.

آنر X10 مکس 5G با نمایشگر عظیم 7.09 اینچی معرفی گردید

البته عرضه اولیه فقط در کشور چین خواهد بود اما با توجه به سیاستی که آنر در عرضه سری های قبل در پیش گرفت، احتمالا یکی دو ماه بعد شاهد ورود این محصولات به بازار جهانی خواهیم بود.

نکته جالب در رابطه با سری جدید این است که گفته می گردد آنر میخواهد در همین رویداد، از یک لپ تاپ گیمینگ نیز رونمایی کند. بدین ترتیب با توجه به سیاست آنر در قبال قیمت گذاری محصولات، می توانیم انتظار داشته باشیم خبرهای خوبی برای علاقه مندان به بازی در راه است.

گوشی 5G آنر 30 لایت با قیمت 240 دلار معرفی گردید

منبع: gsmarena

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10521

به "آنر مجیک بوک، 5 روز دیگر با پردازنده سری رایزن 4000 رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر مجیک بوک، 5 روز دیگر با پردازنده سری رایزن 4000 رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید