اتحادیه اروپا 8 وزیر سوری را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد

به گزارش راه ساری، اتحادیه اروپا هشت وزیر دولت سوریه را که در آگوست (مرداد 99) سال 2020 انتخاب شده بودند را در سیاهه تحریم های خود گنجاند.

اتحادیه اروپا 8 وزیر سوری را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد

با ما سفر کنید و با تور نوروز اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در سندی که اتحادیه اروپا منتشر نموده آمده است که با توجه به شرایط وخیم سوریه و انتصابات اخیر در پست های وزارت، هشت وزیر باید در فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی تحریم ها قرار گیرند.

در راستای اقدام های محدود کننده، وزیر نفت و منابع معدنی، وزیر بهداشت، وزیر صنعت، وزیر کشاورزی، وزیر نیرو و سه وزیر دیگر در سیاهه تحریم های اتحادیه اروپا قرار گرفتند.

اکتبر گذشته (شهریور) نیز اتحادیه اروپا هفت وزیر سوری را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

تحریم های اتحادیه اروپا علیه دولت سوریه از سال 2011 شامل واردات نفت، ممنوعیت بعضی سرمایه گذاری ها، مسدود کردن دارایی های بانک مرکزی سوریه در کشورهای اتحادیه و محدودیت واردات تجهیزات و فناوری است.

سوریه همچنین بر اساس قانون تحریم های دولت آمریکا که به سزار معروف است تحت شدیدترین تحریم های بی سابقه از سوی واشنگتن قرار گرفته است .

رئیس جمهوری سوریه روز پنجشنبه گذشته در جریان بازدید از نمایشگاه تولیدکنندگان 2020 دمشق طی سخنانی اعمال محاصره و تحریم این کشور را برای از بین بردن امید و اراده سوری ها جهت پیشرفت و توسعه اثرگذار ندانست و گفت: مسائل مالی کنونی سوریه متاثر از محاصره و تحریم نیست.

رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه تحریم سوریه نمی تواند شدیدتر از محاصره حلب باشد، اضافه کرد: دلیل اصلی که ما از آن رنج می بریم، تحریم نیست بلکه مساله نفتی و همچنین مساله گندم و تامین آن و سوزاندن این محصول استراتژیک در مناطق شمال شرقی است که بدون شک تحت تأثیر آن قرار گرفته ایم. ،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12499

به "اتحادیه اروپا 8 وزیر سوری را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا 8 وزیر سوری را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید