اجرای بیش از 7هزار بازدید نظارتی بر واحدهای اقامتی و گردشگری گیلان در سال 98

به گزارش راه ساری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از اجرای بیش از 7هزار بازدید نظارتی بر واحدهای اقامتی، پذیرایی و گردشگری استان گیلان در سال 98 اطلاع داد.

اجرای بیش از 7هزار بازدید نظارتی بر واحدهای اقامتی و گردشگری گیلان در سال 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی گیلان روز شنبه 30 فروردین ماه 99 در این خصوص گفت: در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری در سال 98 تعداد 7098 مورد بازدیدهای نظارتی گروهی بر مراکز اقامتی، پذیرایی تأسیسات گردشگری گیلان انجام شده است.

امیرانتخابی ادامه داد: از این تعداد 1177 مورد بازدید از مراکز اقامتی، 1453 مورد از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی، 102 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و 4305 مورد نیز از خانه مسافرها و سایر تأسیسات گردشگری استان بازدید به عمل آمد.

او اضافه کرد: برنامه های بازدید به صورت گروهی و با همراهی و همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی، بهداشت و... انجام پذیرفت و در این برنامه تمامی تأسیسات گردشگری فعال در شهرستان ها و واحدهای بین راهی تحت نظارت اداره کل استان درزمینهٔ بهداشت، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان مورد بازدید و آنالیز قرار گرفتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به این که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست، تاکید نمود: در طول ایام سال به شکل مستمر از مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان بازدیدهای نظارتی صورت می گیرد.

او با بیان اینکه این بازدیدها با هدف ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان به صورت مستمر انجام می گیرد، اضافه کرد: در جریان این بازدیدها، 151 مورد اخطار برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8704

به "اجرای بیش از 7هزار بازدید نظارتی بر واحدهای اقامتی و گردشگری گیلان در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 7هزار بازدید نظارتی بر واحدهای اقامتی و گردشگری گیلان در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید