ادارات سمنان 370 میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، سید مسعود سیادتی شامگاه پنج شنبه در دیدار با استاندار سمنان بابیان اینکه بدهی پروانه ساختمانی ادارات به شهرداری سمنان 370 میلیارد ریال است، ابراز داشت: با توجه به اینکه رضایت مندی مردم از شهرداری بستگی به میزان خدمات ارائه شده دارد بنابراین برای ارتقای این مقصود می بایست سایر نهادها نیز شهرداری را حمایت نمایند که در این بین بیشترین مطالبه شهرداری از دانشگاه سمنان است.

ادارات سمنان 370 میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند

وی ضمن بیان اینکه احیا بافت قدیم و سنتی می تواند در رونق گردشگری نقش موثر داشته باشد، اضافه نمود: هم اکنون بافت تاریخی و فرسوده سمنان 530هکتار را شامل می گردد که در سنوات گذشته توجه چندانی به آن نشده است ولی اکنون می توان با همت شهرداری و دستگاه های ذی ربط با احیا بافت های قدیمی گردشگری را رونق بخشید.

شهردار سمنان بابیان اینکه انتقال زندان این شهر به خارج از سمنان لازم است، ابراز داشت: هم اکنون از کاروانسرای صفوی واقع در مرکز شهر به عنوان زندان استفاده می گردد که می بایست این اثر تاریخی برای رونق گردشگری حفظ گردد.

ناظم رضوی در ادامه توضیح داد: از کاروان سرای صفوی می توان به عنوان یک مکان گردشگری بهره برد و تحقق این مقصود همراهی دستگاه های اجرایی و به ویژه میراث فرهنگی را مطالبه می نماید.

وی اضافه نمود: استعلام های پی درپی برای اجرای برخی پروژه ها باعث کاهش راندمان و رکود شده که این روند فعلی می بایست تغییر پیدا کند و روند طرح های عمرانی با تسهیل سازی امور تسریع یابد.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست پیرامون عزم جدی برای انتقال دکل های فشار قوی و لوله انتقال نفت از داخل شهر، وضعیت خاک در جنوب شهر و بحران جدی آب، اتمام طرح فاضلاب شهری، احیای باغ های خشک و ... بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 979

به "ادارات سمنان 370 میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات سمنان 370 میلیارد ریال به شهرداری بدهکار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید