استقبال گردشگران و زائران از محصولات صنایع دستی ایلام در راستا بازگشت

به گزارش راه ساری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از استقبال گردشگران و زائران در راستا بازگشت از نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات محلی استان اطلاع داد.

استقبال گردشگران و زائران از محصولات صنایع دستی ایلام در راستا بازگشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این مطلب اضافه کرد: گلیم نقش برجسته استان ایلام یکی از مهم ترین محصولات صنایع دستی استان بوده که نظر تعداد زیادی از گردشگران و زائران را به خود جلب نموده است.

اوتصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی ایلام به زائران اربعین در سفر به این استان فراهم می نماید تا آن ها بتوانند با ظرفیت های موجود در این بخش آشنا شوند و سوغات و هدایای سفر خود را نیز تهیه نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام اظهار کرد: نمایشگاه های صنایع دستی و تولیدات هنرمندان شهرهای ایلام در شش شهرستان با 85 غرفه شامل انواع لباس های محلی، گلیم نقش برجسته، اجسام سنگی، معرق و منبت، چرم، سفال، چاقو، عسل طبیعی و همچنین خوراکی ها و شیرینی های سنتی استان ایلام در جهت بازگشت زائران اربعین برپاشده است.

او ادامه داد: راه اندازی این نمایشگاه ها یاری قابل توجهی به شناساندن صنایع دستی و معرفی آن به دیگر مناطق کشور می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6005

به "استقبال گردشگران و زائران از محصولات صنایع دستی ایلام در راستا بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال گردشگران و زائران از محصولات صنایع دستی ایلام در راستا بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید