استقلال بازیکن باتجربه زیاد دارد، تماشاگران تاثیر زیادی دارند

به گزارش راه ساری، ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگاران و در مورد دربی نودم گفت: این دیدار برای همه مهم است چه طرفداران دو تیم و چه کسانی که تنها فوتبال را پیگیری می کنند. چند روز قبل و بعد از بازی همه در مورد این دیدار صحبت می کنند خصوصا اگر پرگل و برنده هم داشته باشد.

استقلال بازیکن باتجربه زیاد دارد، تماشاگران تاثیر زیادی دارند

وی تاکید کرد: در این دیدار بحث روحی - روانی حرف اول را می زند. بحث فنی در جای خودش اما مربیان دو تیم بیشتر بدنبال این هستند تا بازیکنان خود را از لحاظ روحی برای بازی آماده کنند. البته نتایج دیدارهای قبل از دربی در عملکرد بازیکنان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

عالمی شرح داد: برخلاف آنچه گفته می شود بازیکنان استقلال جوان هستند اما این تیم نفراتی دارد که چندین بار دربی را تجربه کرده اند. روزبه چشمی، وریا غفوری، حسینی، باقری، اسماعیلی و کریمی همه در دربی حضور داشته و حتی بعضی از آنان گلزنی هم کرده اند. پس نمی توان گفت بازیکنان استقلال تجربه دربی را ندارند.

وی در خصوص جو ورزشگاه هم گفت : تماشاگر این بازی تاثیر فراوانی بر روی بازیکنان خواهند گذاشت. آنها می توانند با حمایت از تمیشان آرامش را به بازیکنان تیم تزریق کرده و تیمشان را برای برد حمایت کنند. البته می توانند با شعار علیه بازیکنان روحیه آنها را تخریب کرده و تمرکز را از آنان بگیرند اما مطمئن هستم طرفداران هر دو تیم فقط تیمشان را تشویق خواهند کرد تا بتوانند در انتها دیدار با شور و شعف زیادی به منازلشان باز گردند.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص نقش مربیان دو تیم در این دیدار گفت: استراماچونی و کالدرون برای اولین بار است که دربی ایران را تجربه می کنند. اگر آنها بتوانند آرامش خود را حفظ کنند مطمئنا این رفتار به بازیکنان هم منتقل خواهد شد و دو تیم می توانند یک بازی قابل قبول را از خود ارائه دهند اما اگر در کنار زمین آنها هم عصبی باشند نمی توان از بازیکنان انتظار بازی خوبی را داشت.

عالمی در انتها و در خصوص نتیجه این دیدار گفت: هیچ کس نمی داند در انتها بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. بارها شده که تیم قوی تر بوده اما شکست را پذیراشده است. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم با شروع دربی، کدام تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری برای موفقیت دارد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 5283

به "استقلال بازیکن باتجربه زیاد دارد، تماشاگران تاثیر زیادی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بازیکن باتجربه زیاد دارد، تماشاگران تاثیر زیادی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید