استقلال و پرسپولیس روی خوش نمی بینند، شرایط ادامه لیگ فراهم نیست

به گزارش راه ساری، کریم بوستانی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص تغییرات به وجود آمده در استقلال گفت: به دلیل آنکه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند، همواره دستخوش تغییرات زیادی می شوند. متأسفانه دو باشگاه که علاقه مندان زیادی هم دارند، هرگز روی خوش نمی بینند و تا آرامشی پیدا می نمایند، یک اتفاق غیرمنتظره رخ می دهد و باعث می گردد که دوباره آنها وارد بحران شوند و کسانی که بیشتر از همه از این موضوع متضرر می شوند، طرفداران دو تیم هستند.

استقلال و پرسپولیس روی خوش نمی بینند، شرایط ادامه لیگ فراهم نیست

وی ادامه داد: استقلال در چند ماه گذشته تغییرات زیادی داشته و هر کس که بر روی جایگاه مدیرعاملی می نشیند، به دلیل مسائل زیاد موجود که مهم ترین آن مسائل اقتصادی است، خیلی زود استعفا داده و جایش را به دیگری می دهد. در سالی که گذشت استقلال از این شرایط ضربه بسیار زیادی خورد و هنوز هم نتوانسته آرامش خود را به دست بیاورد زیرا بدهی ها آنقدر زیاد است که هیچ کس توانایی پرداخت آن را ندارد.

بوستانی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری را برای پیروزیت سعادتمند مد نظر دارید؟ گفت: پاسخ سوال شما را باید این طور بدهم که این تیم هر چه زودتر باید وارد خصوصی سازی شده و از زیر نظر وزارت ورزش بیرون بیاید؛ به جز این، هیچ راهکاری برای پیروزیت استقلال وجود ندارد. با توجه به اینکه مدیرعامل از بدنه وزارت ورزش است و توسط وزیر این وزارتخانه انتخاب می گردد، تابع دستورات آنهاست و باید اجرانماینده طرح ها و برنامه هایشان باشد و آنچه را که آنها به او تعیین تکلیف می نمایند، انجام دهد.

این بازیکن پیشکسوت گفت: بنابراین نمی توان انتظار زیاد و خلاقانه ای از مدیرعامل داشت. اگر قرار است سعادتمند در کارش پیروز گردد، باید از مشاوران و معاونین زبده و باتجربه استفاده کند؛ از خود استقلال فکری و کاری داشته باشد تا بتواند زمانی که به عنوان مدیرعامل استقلال در این تیم پرطرفدار مشغول به کار است، پیروز بوده و اردوی آبی پوشان را به آرامش برساند.

مربی پیشین دروازه بان های استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با شرایطی که در کشور وجود دارد، تعطیلی کامل لیگ به سود فوتبال خواهد بود یا خیر؟ اضافه کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که نمی توان هیچ مسابقه ای را برگزار کرد. چند روز آینده هم ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد. بازیکنان نمی توانند قبل از افطار تمرین نمایند. با توجه به اینکه گفته می گردد یکی از علائم ابتلای مردم به ویروس کرونا، کمبود مایعات و ضعف بدنی است، با چنین شرایطی بهتر است که لیگ را تعطیل نمایند و با برطرف این بیماری منحوس، لیگ بیستم را در ماه های آینده شروع نمایند. در حال حاضر در کشورهای اروپایی هم هیچ مسابقه ای برگزار نمی گردد و اعتقاد دارم تعطیلی به نفع فوتبال ما خواهد بود.

وی در سرانجام گفت: شرایط در کشور سخت است، ورزشکاران هیچ فرقی با بقیه مردم ندارند بنابراین بهترین راه این است تا ریشه کن شدن این بیماری، فوتبال و سایر رشته ها تعطیل باشد تا ان شاالله کسی دچار این ویروس نگردد و همه در سلامت کامل باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8728

به "استقلال و پرسپولیس روی خوش نمی بینند، شرایط ادامه لیگ فراهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس روی خوش نمی بینند، شرایط ادامه لیگ فراهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید