استقلال 3 فینال تا سرانجام نیم فصل در پیش دارد

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در یکی از ملاقاتهای حساس نیم فصل نخست خود روز آدینه به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود که در صورت پیروزی در این ملاقات می تواند صدرنشینی خود را در هفته سیزدهم هم ادامه دهد.

استقلال 3 فینال تا سرانجام نیم فصل در پیش دارد

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در مورد این ملاقات گفت: استقلال به مرحله ای رسیده که همه ملاقاتهای این تیم حساسیت بالایی دارد و این تنها مختص به نفت مسجد سلیمان نیست. آنها باید بعد از نفت با نساجی و سپاهان هم ملاقاتهای مهمی انجام دهند.

وی اضافه نمود: با اینکه پیشتاز بودن در نیم فصل مهم نیست و به قول معروف به قهرمان نیم فصل هم جام نمی دهند، اما این عنوان تشریفاتی می تواند در روحیه تیمی که به دنبال قهرمانی است تاثیر گذار باشد.

مدیر فنی آموزشگاه استقلال تاکید نمود: آبی پوشان ظرفیت و پتانسیل های لازم برای پیروزی در هر سه ملاقات دارد و از نظر من این تیم باید 9 امتیاز باقی مانده تا سرانجام نیم فصل را کسب نماید.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: در مسجد سلیمان هم نقطه قوت و فزونی آبی پوشان در خط حمله است. مهاجمان این تیم در بازی با سایپا به خوبی تغذیه نشدند و این معضل باید در بازی های پیش رو حل گردد. مهاجمان استقلال در صورت تغذیه شدن قادرند دروازه هر تیمی را در هر کجای ایران باز نمایند.

هافبک پیشین آبی پوشان بیان داشت: خط دفاعی نفت مسجد سلیمان هماهنگ و منسجم است و آنها به راحتی به تیم های مقابل فرصت نمی دهند. اما عظیم ترین نقطه قوت این تیم در خط میانی آنهاست. هافبک های نفت مسجد سلیمان با تمرکز در مرکز زمین این قابلیت را دارند تا نبض بازی را مقابل هر تیمی در دست بگیرند و بعد از تثبیت مالکیت، برنامه های خودشان را در زمین پیاده نمایند.

اصغرخانی بیان داشت: به نظرم در این بازی نقش هافبک های دفاعی استقلال بسیار مهم است. آنها باید فضای بین خودشان و مدافعان میانی را به خوبی پوشش دهند تا مهاجمان سرعتی نفت مسجد سلیمان در این منطقه صاحب توپ نشوند.

وی در سرانجام گفت: پیروزی بر نفت مسجد سلیمان سخت، اما کاملاً در دسترس است؛ اما مجموعه تیمی استقلال باید نهایت هوشیاری را برای این بازی داشته باشد.

تور مالزی: تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

خیمه نیوز: با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14058

به "استقلال 3 فینال تا سرانجام نیم فصل در پیش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 3 فینال تا سرانجام نیم فصل در پیش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید