اعطای تسهیلات برای پروژه های گردشگری سنقر و کلیایی

به گزارش راه ساری، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از اعطای تسهیلات برای پروژه های گردشکری شهرستان سنقر و کلیایی اطلاع داد.

اعطای تسهیلات برای پروژه های گردشگری سنقر و کلیایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی توریستی و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری پنجشنبه 23 مردادماه 99 در جلسه آنالیز آخرین شرایط پروژه های حوزه میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مقرر شد پروژه مشترک خیابان بازار سنقر، تالار بازار میثم را با هدف جداسازی و کف سازی معابر پیاده رو با همکاری شهرداری اجرا کنیم.

او خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد که زیر ساخت های توریستی و طرح های توریستی را با همکاری شهرداری انجام دهیم و این اعتبارات با همکاری این دو نهاد تأمین گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی توریستی و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به پتانسیل عظیم سراب گزنهله در جذب توریست، گفت: این سراب می تواند با سرمایه گذاری به یک منطقه نمونه توریستی تبدیل گردد.

او یادآور شد: در این جلسه یک میلیارد ریال برای محوطه گردشکری گلویج، یک میلیارد ریال برای ادامه محوطه سازی بقعه مالک و یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل زیر ساخت سرویس های بهداشتی روستای چرمله تصویب شد.

قادری تأکید کرد: پروژه مهم توریستی سد جامیشان در حال تکمیل است و با اعطای پنج میلیارد ریال اعتبار، عملیات اجرایی این پروژه تسریع می گردد، از طرف دیگر با معرفی زمین مناسب از طرف فرمانداری سنقر برای احداث بازارچه صنایع دستی، این بازارچه در آینده ای نزدیک راه اندازی می گردد.

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11102

به "اعطای تسهیلات برای پروژه های گردشگری سنقر و کلیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات برای پروژه های گردشگری سنقر و کلیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید