الفرات: بشار رسن آماده ترین و با ثبات ترین مهره تیم ملی عراق است

به گزارش راه ساری، یک پایگاه خبری در عراق، آخرین شرایط بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور از جمله هافبک پرسپولیس را بررسی کرد.

الفرات: بشار رسن آماده ترین و با ثبات ترین مهره تیم ملی عراق است

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری الفرات عراق در گزارشی به بررسی آخرین شرایط بازیکنان تیم ملی این کشور پرداخته و ناآمادگی بازیکنان شاغل در لیگ همچنین عدم برگزاری اردو و تمرینات را مشکل اصلی کاتانتس می داند.

به نوشته این پایگاه خبری؛ بحران کرونا اجازه برگزاری اردوهای آماده سازی و حضور بازیکنان تیم ملی عراق در کنار هم را نداده و برای کادر فنی این تیم در جهت حضور در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی مسائل جدی ایجاد کرده است. عراق با 11 امتیاز در صدر جدول گروه سوم رقابت ها قرار گرفته است، در حالی که بحرین با 2 امتیاز اختلاف در مکان دوم ایستاده و ایران سومین تیم گروه است.

به نوشته الفرات نبود تمرینات و عدم برگزاری اردو استریچکو کاتانتس سرمربی تیم ملی عراق را برای انتخاب بازیکنان با مشکل جدی روبرو ساخته است.

بشار رسن بازیکن باشگاه پرسپولیس ایران آماده ترین و ثبات ترین لژیونر فوتبال عراق در این موقعیت به شمار می رود که توانست به همراه این تیم باز هم عنوان قهرمانی لیگ ایران را کسب کند و عملکرد درخشانی در رسیدن پرسپولیس به این افتخار داشت.

اسامه رشد کاپیتان تیم سانتاکلارای پرتغال هم عملکرد قابل توجهی در بیشتر بازی های فصل جاری تیمش داشته است. با وجود موفقیت رشید این بازیکن فرصتی برای درخشش در تیم ملی عراق پیدا نکرده و این سوال همیشه مطرح می شود که چرا از اسامه رشید در تیم ملی استفاده نمی شود؟

علی عدنان بازیکن باشگاه ونکوور وایتکابس هم عملکرد قابل قبولی در لیگ آمریکا داشته و یکی از ناجیان همیشگی تیمش بوده است. هرچند این بازیکن از لیگ ایتالیا و تیم های اودنیزه و آتالانتا جدا شده اما در لیگ آمریکا هم تجربه موفقی داشته است.

مهند علی دیگر لژیونر فوتبال عراق است که راهی لیگ پرتغال شده و در تیم پروتیمونینسه تجربه موفقی نداشته و در تیمش که به دسته پایین تر سقوط کرد، عملکرد درخشانی نداشت.

صفا هادی بازیکن باشگاه کریلیا سوویتوف روسیه هم تنها در 4 بازی این تیم به میدان رفت و عملکرد موفقی نداشت، در حالی که این تیم هم به دسته پایین تر سقوط کرد.

الفرات همچنین نوشته است: بازیکنان شاغل در لیگ عراق هم از شرایط بازی و مسابقه دور هستند و طبیعتا آمادگی بدنی آنها افت کرده، چرا که مسابقات فصل جاری به دلیل شیوع کرونا لغو شد و افت بدنی موجب پایین آمدن کیفیت و توان بازیکنان می شود. تیم ملی باید به سرعت از این شرایط بحرانی خارج شود و کاتانیچ به برگزاری اردوهای تیم ملی در سریع ترین زمان ممکن نیاز دارد تا بتواند تیم خودش را برای حضور در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده کند.

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10758

به "الفرات: بشار رسن آماده ترین و با ثبات ترین مهره تیم ملی عراق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الفرات: بشار رسن آماده ترین و با ثبات ترین مهره تیم ملی عراق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید