المپیاد قهرمانی دانشجویان سال 99 در دانشگاه گیلان برگزار می گردد

به گزارش راه ساری، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: المپیاد قهرمانی دانشجویان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می گردد.

المپیاد قهرمانی دانشجویان سال 99 در دانشگاه گیلان برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمدحسن علیزاده در جمع نمایندگان انجمن های ورزشی دانشگاه های سراسر کشور گفت: اداره کل تربیت بدنی در راستای ترویج نهضت داوطلبی، 70 درصد امور فنی و اجرایی المپیاد ورزش همگانی تابستان 98 را به دانشجویان داوطلب واگذار کرد و این اقدام در برگزاری بهتر این رویداد ورزشی بسیار موفقیت آمیز بود.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد قهرمانی دانشجویان در دانشگاه گیلان در تابستان سال 99 گفت: پیش بینی می گردد 8000 دانشجو در این رویداد مهم شرکت نمایند که برای برگزاری باشکوه این رویداد در نظر داریم حداقل 50 درصد امور اجرایی و فنی المپیاد را به داوطلبین دانشجو واگذار کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه انجام رویداد های بزرگ ورزشی بدون حضور داوطلبان و اتکای صرف به نیرو های رسمی و اداری ممکن نیست گفت: افزایش مهارت های مدیریتی، مسئولیت پذیری اجتماعی، افزایش روحیه کار گروهی و حضور در محیط با نشاط اجتماعی از انگیزه های داوطلبان ورزشی برای شرکت در این رویداد ها به شمار می رود.

علیزاده گفت: استفاده از ظرفیت های داوطلبان ورزشی در رویداد های بین المللی مانند المپیک ها و مسابقات جهانی، امری رایج و مرسوم است و ما باید بیشتر در زمینه نهضت داوطلبی فرهنگ سازی و برنامه ریزی کنیم.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7117

به "المپیاد قهرمانی دانشجویان سال 99 در دانشگاه گیلان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد قهرمانی دانشجویان سال 99 در دانشگاه گیلان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید