امکانات مناسبی در اختیار آتش نشانی شهرداری تبریز است

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: انکانات مناسبی و بی نظیری بر اساس گزارش های دریافتی، در اختیار آتش نشانی واقع شده است.

امکانات مناسبی در اختیار آتش نشانی شهرداری تبریز است

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

اسماعیل نجار در بازدید از سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز با قدردانی از حمایت شورا و شهرداری از آتش نشانی، گفت: با اطلاعاتی که دارم حمایت مناسبی از طرف شورا و شهرداری تبریز از سازمان آتش نشانی می شود که لازمه کار نیز همین است.

شهردار تبریز نیز در ادامه گفت: بسکت آتش نشانی به ما کمک می کند در کمترین زمان ممکن و با بیشترین عملکرد، از خسارات جانی، مالی و معنوی که به شهر وارد می شود، جلوگیری کنیم و استفاده از آن، گامی برای استفاده از تجهیرات به روز در سازمان آتش نشانی تبریز است.

به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، ایرج شهین باهر بیان نمود: متاسفانه در برخی آتش سوزی ها نقص تجهیزات مشهود بود و این برای اولین بار در کشور است که آتش نشانی تبریز به این بسکت و تجهیزات آن مجهز می شود.

وی اضافه کرد: با راه اندازی بسکت آتش نشانی، از این به بعد می توانیم از تجهیزات به روز آتش نشانی در تبریز استفاده کنیم.

وی بیان نمود: در سال های گذشته و در حادثه آتش سوزی بازار تبریز، دسترسی به فضای سرپوشیده و پرتراکم بازار گاهی ممکن نمی شد و بر این اساس نیاز بود که تجهیزات هوایی در اختیار داشته باشیم، هم موضوع بازار که هویت فرهنگی و تاریخی تبریز بوده و هم موضوع جنگل های استان به خصوص جنگل های ارسباران که از مناطق بکر جهان و ثروتی ملی هستند، برای ما مهم است.

شهردار تبریز در انتها، اظهار کرد: طی چند سال گذشته، اعتبار ویژه ای برای موضوعات ایمنی شهر و شهروندان در برنامه مدیریت شهری اختصاص داده ایم و در این خصوص از جمله افزایش سه ایستگاه آتش نشانی، اقدام قابل توجهی بوده است.

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14151

به "امکانات مناسبی در اختیار آتش نشانی شهرداری تبریز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات مناسبی در اختیار آتش نشانی شهرداری تبریز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید