انتقاد پاشازاده از فرهاد مجیدی، خودمان را مرکز استقلال ندانیم

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، مهدی پاشازاده مدیر ورزشی باشگاه استقلال باوجود درخواستی که برای برگزاری جلسه با فرهاد مجیدی سرمربی این تیم داشت، در نهایت نتوانست این ملاقات را انجام بدهد.

انتقاد پاشازاده از فرهاد مجیدی، خودمان را مرکز استقلال ندانیم

پاشازاده در این خصوص گفت: هیچ چیزی بزرگ تر از نام استقلال نیست. هرچه داریم از نام استقلال است. منِ نوعی دنبال سهم خواهی نیستم. این چه ادبیات بدی است که ایجاد نموده اند. اتفاقات بدی در باشگاه اتفاق افتاده است که دارد عادی می گردد. مگر جواد زرینچه کم بازیکنی بوده است؟ مگر اینجا خانه جواد نیست؟ مگر پرویز مظلومی برای این تیم زحمت نکشیده است؟ مگر این علامت چهاری که -به طرفداران پرسپولیس- نشان می دهیم زحمت مظلومی نبوده است؟

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید نمود: متاسفانه اصل فوتبال یعنی لذت بردن را از طرفداران استقلال می گیریم. من آمده ام به استقلال یاری کنم. مدیر فنی در فوتبال اروپا وجود ندارد. علی پروین درست گفته بود که مدیر فنی کشک است. مدیر فنی یعنی همان دستیار و اینجا نامش را عوض نموده اند. تعریف معاون ورزشی این است که بین کادر فنی - بازیکنان و کادر مدیریتی باشد. مدیر ورزشی در فوتبال جهان تعریف شده است مثل مالدینی در باشگاه میلان و ندود در باشگاه یوونتوس.

پاشازاده ادامه داد: به نام یک دوست به فرهاد زنگ زدم و از او دعوت کردم. به نام مدیر ورزشی هم نامه کتبی زدم تا بیاید هماهنگی کند و ببینم چه می خواهد تا بنده هم از مدیریت مطالبه کنم.

وی گفت: همان پیراهنی که من پوشیدم را فرهاد هم پوشیده است. با تمام وجودم از فرهاد حمایت کردم. فرهاد خودش این تیم را بسته است و آن را می شناسد و باید بالای سر تیم بماند. مدیریت باشگاه با وجود باخت استقلال در فینال حذفی و شکست مقابل الهلال پشت فرهاد ایستاد. من هم حمایت کردم و منطقی پشت او ایستادم که بماند و کارش را انجام بدهد.

پاشازاده با انتقاد غیرمستقیم از مجیدی توضیح داد: اینکه یک روز نام ما را روی سکوها صدا می کردند و بازوبند می بستیم و محبوب بودیم یعنی اینکه الان از استقلال بزرگ تر هستیم؟ یا اگر منِ مهدی پاشازاده نباشم استقلال می میرد؟ خیر از این خبرها نیست. سرنوشت استقلال به یک نفر گره نخورده است. خودمان را مرکزیت استقلال ندانیم و کمی تعامل داشته باشیم و خودمان را به بعد و قبل از استقلال تقسیم نکنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که فرهاد مجیدی از چه چیزی دلخور است؟ گفت: واقعاً نمی دانیم. نظرم این است که فرهاد تنها است و باید یاریش کرد. بنده از جنس فرهاد و دوستش هستم. من در استقلال بزرگ تر و کاپیتانش بودم. روزی که فرهاد به استقلال آمد رابطه خوب و خانوادگی با هم داشتیم.

پاشازاده درباره اینکه شاید مجیدی او را از جنس مدیران استقلال می داند، تاکید نمود: وظایف باید تعریف شده باشد. ما زیرمجموعه وزارت ورزش هستیم و بعد از آن هیات مدیره، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکن وجود دارد. مجیدی با سه مدیرعامل کار نموده است. نمی گردد وقتی حکم می گیریم بخندیم و عکس یادگاری بگیریم و بعدش بگوییم اینها بد هستند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد شرایط مدیریت فعلی این باشگاه تاکید نمود: آقایان ملکیان و مظلومی در هیات مدیره هستند. هنوز استعفای مددی قبول نشده است. اصلاً این استعفا پذیرفته شده باشد یا نشده باشد؛ حرف من با طرفداران است. یکسری اتفاقات بد در استقلال افتاده و دارد می افتد. خودم انتقاد می کردم که اگر مسئله ای هست با طرفداران در میان بگذاریم. نظرم این است: اینکه تجمع و از یکسری آدم های واقعی سوء استفاده کنیم معلوم است که کسی نمی آید مدیرعامل استقلال گردد. من چرا باید مدیرعامل شوم و فحش بخورم؟ یکسری را از فحاشی می ترسانند.

پاشازاده اظهار کرد: داریم به خودمان پشت پا می زنیم. بعداً نگوییم رقیب ما (پرسپولیس) فلان کار را کرد. ما خودمان چقدر به هم یاری می کنی؟ امروز افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس گفت که مسائل زیادی در این تیم هست ولی به خودمان یاری می کنیم.

آیا در صورت جدایی مددی، شما هم از استقلال جدا می شوید؟ پاشازاده در پاسخ به این سئوال گفت: چه یک روز، چه یک سال باشم کارم را به درستی انجام می دهم و چیزی برایم مهمتر از استقلال نیست. نه از کسی می ترسم و نه به کسی باج می دهم. اگر استقلال را دوست داریم باید گذشت کنیم و پایین تر بیاییم. نمی توانم با اسپانسر درگیر شوم. آنها بیشتر از آنچه لازم بوده یاری نموده اند. باید با سرپرست هم تعامل کنم. نمی توانم با همه دعوا کنم. دود این اتفاقات به چشم استقلال و طرفدار می رود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید نمود: به طرفدار حق می دهم ناراحت باشد. از مدیریت می خواهم قوی تر باشد. از فرهاد هم می خواهم آرامش حفظ کند. هرکسی باید وظایف خودش را بداند.

پاشازاده که با برنامه ورزش و مردم مصاحبه می کرد، در مورد محرومیت و جریمه فرهاد مجیدی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: هنوز به اتفاق نظر نرسیدم. امروز فدراسیون تعطیل بود. شنبه کسانی که این رای را دادند باید خودشان دلیلش را بگویند. باشگاه نظر خودش را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14334

به "انتقاد پاشازاده از فرهاد مجیدی، خودمان را مرکز استقلال ندانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد پاشازاده از فرهاد مجیدی، خودمان را مرکز استقلال ندانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید