اولین نطق نخست وزیر جدید لبنان خطاب به معترضان و مردم

به گزارش راه ساری، ایسنا نوشت: نخست وزیر مکلف لبنان تأکید کرد برای تشکیل هرچه سریع تر دولت جهت خروج از بحران کنونی کوشش می نماید.

اولین نطق نخست وزیر جدید لبنان خطاب به معترضان و مردم

به گزارش خبرگزاری رویترز، حسان دیاب، نخست وزیر مکلف لبنان در سخنانی خطاب به لبنانی ها گفت: ما باید کوششمان بر توقف فروپاشی و اعتمادسازی مجدد و حفظ وحدت ملی به وسیله ایجاد پل ارتباطی میان تمامی قشرهای مردم لبنان متمرکز باشد.

وی بعد از دیدارش با میشل عون، رئیس جمهور لبنان گفت: من امیدوارم دولت جدید دغدغه ها و نگرانی های مردم را رفع نموده و خواسته هایشان را محقق کند و ثبات را در کشور به وسیله یک طرح اصلاح گرایانه واقعی برقرار سازد.

وی اضافه کرد: برای تشکیل هرچه سریع تر دولت کوشش خواهم کرد و مذاکرات فراگیری را با مشارکت تمامی گروه ها و احزاب سیاسی برگزار خواهیم کرد.

دیاب گفت: این مرحله بسیار حساس است و کوشش وافری را از سوی تمامی گروه های سیاسی در دولت و خارج از آن می طلبد. ما با بحران ملی مواجهیم که اجازه درگیری های سیاسی و شخصی را نمی دهد و به وحدت ملی احتیاج دارد.

وی خطاب به معترضان گفت: در طول 64 روز به حرف هایتان گوش دادم و خشم و دردتان را به ویژه درباره فساد در کشور دیدم. من احساس کردم که انتفاضه شما سخن من و تمامی کسانی است که مایلند دولت واقعی در کشور تشکیل گردد.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7129

به "اولین نطق نخست وزیر جدید لبنان خطاب به معترضان و مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نطق نخست وزیر جدید لبنان خطاب به معترضان و مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید