بازدید معاون وزیر صمت از 3 واحد تولیدی در قرچک

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/تهران معاون وزیر صمت و رئیس شهرک های صنعتی کشور با حضور در شهرک صنعتی قرچک از سه واحد تولیدی بازدید کرد و در جریان مسائل تولیدکنندگان نهاده شد.

بازدید معاون وزیر صمت از 3 واحد تولیدی در قرچک

محسن صالحی نیا امروز پنجشنبه پنجم دی ماه با حضور در شهرک صنعتی شهرستان قرچک از بزرگ ترین واحد فراوریی نساجی و رومبلی کشور بازدید کرد و در مورد توسعه این واحد صنعتی توصیه های لازم را به فراوریکنندگان جوان این واحد صنعتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگاران، این واحد فراوری رومبلی حدود یک سال است که فاز یک آن افتتاح شده و بیش از 450 کارگر در آن مشغول به کار هستند و در توسعه این واحد صنعتی فرصت شغلی برای 300 نفر دیگر ایجاد خواهد شد.

در ادامه معاون وزیر صمت با حضور در شهرک صنعتی از یک واحد کش بافت و یک واحد فراوری کفش نیز بازدید کرد که در این دو واحد صنعتی بیش از 150 کارگر مشغول به کار هستند.

صالح نیا پس از اتمام بازدیدها در جلسه برطرف موانع فراوری با فراوریکنندگان حضور پیداکرده و در جریان مسائل این واحدهای فراوریی نهاده شد.

مسائلی را که فراوریکنندگان در بازدید رئیس شهرک های صنعتی کشور مطرح کردند، مشکل گاز شعاع 120 کیلومتر، فیبر نوری و شبکه ارتباطی و راستا دسترسی بود.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7254

به "بازدید معاون وزیر صمت از 3 واحد تولیدی در قرچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون وزیر صمت از 3 واحد تولیدی در قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید