برند گردشگری در چه مرحله ای

به گزارش راه ساری، فرایند پروژه در قالب تحلیل موقعیت، تدوین پلتفرم استراتژیک برند، طراحی هویت حسی برند، طراحی برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند و در نهایت مدیریت تجربه مشتری جای می گیرد.

برند گردشگری در چه مرحله ای

تیموری با بیان این که طراحی و توسعه برند ملی جهانگردی ایران با مشارکت و هم اندیشی حداکثری تصمیم سازان، صاحب نظران، نهادها و سازمان های ذینفع در حال انجام است، گفت: به منظور شناخت محیط استراتژیک رقابتی، فاز اول پروژه بر مبنای الگوی طراحی و توسعه برند ملی جهانگردی ایران، از خرداد ماه 1398 بر پایه روش علمی و با گردآوری و تحلیل داده های کمی و کیفی به شیوه میدانی و کتابخانه ای، آغاز شده و در حال حاضر پروژه پس از خاتمه فاز اول (مرحله شناخت) در مرحله پیشبرد فاز دوم (طراحی) واقع شده است.

در بخش پژوهش کمی، نتایج حاصل از مطالعات پیمایشی، از طریق توزیع و گردآوری پرسشنامه پژوهش در میان بیش از 500 جهانگرد خارجی و نیز فعالان و کارشناسان حوزه جهانگردی داخلی استخراج شده است. همچنین در بخش پژوهش های کیفی نتایج حاصل از تحلیل مصاحبه های عمیق، جلسات هم اندیشی گروهی و متن کاوی در فضای وب، ارائه شده است.

او با بیان این که درباره کسب نظر از مقامات، صاحبنظران علمی و دانشگاهی و فعالان حوزه جهانگردی، گردآوری داده ها به شیوه مصاحبه عمیق فردی و گروهی و توزیع و جمع آوری پرسشنامه اجرا شده است، اضافه کرد: تا به امروز بیش از 150 ساعت مصاحبه ویدئویی با پرسش شوندگان در سه سطح مقامات عالی، صاحب نظران و فعالان حوزه جهانگردی و کارشناسان علمی و دانشگاهی اجرا شده است.

منبع: برند جهانگردی

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8429

به "برند گردشگری در چه مرحله ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند گردشگری در چه مرحله ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید