بلوف تازه ترامپ در مورد خودش!

به گزارش راه ساری، ایسنا نوشت: رئیس جمهور آمریکا طی تازه ترین تلاشش برای طفره رفتن از سؤالات درباره ظرفیت های ذهنی او و تلاش برای پرسش از قابلیت های ذهنی جو بایدن، نامزد پیش فرض حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری، ادعا کرد اخیراً در یک آزمون شناختی بالاترین امتیاز را به دست آورده است.

بلوف تازه ترامپ در مورد خودش!

به گزارش سی ان ان، کاخ سفید جزئیاتی از این آزمون ارائه نداده و اعلام نکرده که آیا منظور ترامپ از این آزمون، ارزیابی تازه تری نسبت به آنچه در سال 2018 انجام داد، بوده است یا خیر.

ترامپ روز پنجشنبه اظهار کرد، این آزمون را در مرکز ملی پزشکی والتر رید داده است. پزشک او در سال 2018 به خبرنگاران اعلام کرده بود به درخواست رئیس جمهور، در این مرکز از ایشان یک آزمون شناختی گرفته شده، و اضافه نمود به نظرش چنین آزمون هایی برای ارزیابی رئیس جمهوران استاندارد نیست.

معین نیست منظور ترامپ از آزمون شناختی، همان تستی است که در سال 2018 از او گرفته شده یا اینکه اخیراً آزمون داده است؛ و مقامات کاخ سفید نیز پاسخی به این پرسش نداده اند.

ترامپ به شان هنتی از فاکس نیوز گفت: من ثابت کردم آنجا بودم به خاطر اینکه در آزمون بالاترین نمره را به دست آوردم.

رئیس جمهور آمریکا همچنین یادآور شد که این آزمون شناختی، در زمان خیلی اخیر از او گرفته شده است.

ترامپ آزمون مذکور را آزمونی بسیار استاندارد توصیف کرد که در حضور پزشکان در مرکز والتر رید از او گرفته شده و مدعی شد پزشکان از نتایج باورنکردنی این آزمون، بسیار شگفت زده شده اند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10523

به "بلوف تازه ترامپ در مورد خودش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوف تازه ترامپ در مورد خودش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید