بهره برداری از 28 هزار میلیارد تومان پروژه در آذربایجان شرقی در امسال

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رییس دفتر ریاست جمهوری گفت: در مجموع، سال جاری 28 هزار میلیارد تومان از پروژه های آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از 28 هزار میلیارد تومان پروژه در آذربایجان شرقی در امسال

محمود واعظی پنجشنبه، 24 بهمن در آیین افتتاح فاز سوم خط 1 قطار شهری تبریز، با بیان این که زحمات خوبی برای قطار شهری کشیده شده است، گفت: عنایتی که رییس جمهور و هیات دولت به پروژه مترو تبریز داشتند، قابل توجه بود و از تمامی عزیزانی که در این استان کوشش می نمایند، قدردانی می کنم.

واعظی اظهارکرد: شاهد همبستگی و انسجام خوب در این استان و دلسوزی استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس، رییس و اعضای شورای شهر و شهردار و مدیر عامل قطار شهری تبریز هستیم.

وی گفت: به بهره برداری رسیدن بخشی از مترو تبریز هر سه ماه یکبار نوید بخش بوده و جز فراهم کردن تسهیلات این چنینی هیچ چاره ای برای کلان شهرها نداریم.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان این که آلودگی هوا یکی از مسائل کنونی ماست، اظهار کرد: قطار شهری تا حدی می تواند آلایندگی ها را کاهش داده و تسهیلاتی را برای شهروندان فراهم کند.

رییس دفتر رییس جمهور متذکر شد: 16 سال است که برای بهره برداری از پروژه مترو تبریز کوشش می گردد و فعالیت های بسیارخوبی در دو سال گذشته در این خصوص اجرا شده و امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که آذربایجان شرقی، استانی است که فعالیت های خوبی به طور مرتب در آن جریان دارد، تاکید نمود: شش هزار میلیارد تومان برای افتتاح پروژه های دهه فجر در این استان هزینه شده و سال جاری رییس جمهور دو بار به آذربایجان شرقی آمدند که در هر سفر نیز به ترتیب، 10 و 12 هزار میلیارد تومان از پروژه های این استان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به تحریم هایی که آمریکا اعمال نموده است، گفت: بعضی رسانه ها سعی می نمایند که القا نمایند، اقتصاد ایران فلج شده است یا بحث های دیگر راجع به اقتصاد ایران می نمایند البته مسئله تحریم و فشار حداکثری آمریکا گرفتاری هایی را برای اقتصاد و معیشت مردم بوجود آورده است، اما هر چه آن ها فشار را بیشتر می نمایند، عزم و اراده مردم ما افزایش پیدا می نماید.

واعظی تاکید نمود: دشمنان دنبال این بودند که با فشار حداکثری ظرف سه ماه نظام دیگری را سرکار بیاورند، اما مردم ایران چنین اجازه ای نمی دهند.

وی یادآور شد: مردم کشور ما در همه صحنه ها نشان دادند که می توانند دشمن را شکست دهند و نمونه آن حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود.

وی افزود: باید از مردم تبریز و آذربایجان هم به دلیل پیشتاز بودن در همه امور به ویژه اموری که به امنیت کشور مربرط می گردد، قدردانی کرد،در روز 22 بهمن هم شجاعت، شهامت و تعصب مردم تبریز به انقلاب، نظام و رهبر را زیر برف و سرما دیدیم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7903

به "بهره برداری از 28 هزار میلیارد تومان پروژه در آذربایجان شرقی در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 28 هزار میلیارد تومان پروژه در آذربایجان شرقی در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید