بورس سه شنبه چگونه شروع شد ، صعود شاخص بی اعتنا به خبرهای نفتی

به گزارش راه ساری، به گزارش تجارت نیوز، در شروع معاملات بازار سهام روز سه شنبه، شاخص کل با رشدی 10 هزار واحدی وارد کانال 720 هزارتایی شد تا نشان دهد هنوز قصد عقب نشینی ندارد.

بورس سه شنبه چگونه شروع شد ، صعود شاخص بی اعتنا به خبرهای نفتی

در 35 دقیقه ابتدایی معاملات، سه نماد فارس، فولاد و حکشتی به ترتیب با 1791، 1771 و 485 واحد، بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند. این در حالی است که نماد فولاد به دلیل نوسان 50 درصدی قیمت متوقف شده و باید در کنفرانس اطلاع رسانی به پرسش ها و ابهامات پیرامون این نماد پاسخ داده و شفاف سازی کند.

در جریان معاملات اول وقت امروز بورس بیش از 270 هزار معامله انجام شد که طی آن 2 میلیارد و 83 میلیون سهم با ارزش بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال داد و ستد شدند. این در حالی است که ارزش معاملات فرابورس بیش از 8 هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

در شروع معاملات امروز، گروه بانکی و فراورده های نفتی و محصولات شیمیایی گروه های پیشرو در بازار هستند و سه نماد وبملت، شبندر و غپینو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده اند.

این در حالی است که بر اساس تصمیم مدیریت سازمان بورس، چهار نماد پرتقاضای شگویا، تملت، صبا و زکوثر از ساعت 12:35 تا 13:30 و نماد عرضه اولیه اخیر شستا از ساعت 13:31 تا 14:30 معامله خواهند شد. تصمیمی که برای کاهش فشار بر هسته معاملاتی گرفته شده است.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8765

به "بورس سه شنبه چگونه شروع شد ، صعود شاخص بی اعتنا به خبرهای نفتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس سه شنبه چگونه شروع شد ، صعود شاخص بی اعتنا به خبرهای نفتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید