تاکید دوباره فدراسیون فوتبال عراق بر برگزاری بازی با ایران دربصره

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در تبادل نظر با سایت کوره تاکید نمود که دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخاب جام ملت های 2023 آسیا در همان زمان مقرر در بصره برگزار می گردد.

تاکید دوباره فدراسیون فوتبال عراق بر برگزاری بازی با ایران دربصره

مسعود گفت: آماده سازی ما برای این مسابقه زود آغاز می گردد تا در این بازی پیروز باشیم. مسائل سیاسی هم روی دیدار دو تیم تاثیری نخواهد گذاشت.

طبق برنامه، تیم ملی ایران باید روز 23 آبان در چهارمین دیدار خود در این مرحله از انتخابی جام جهانی، به مصاف عراق برود اما تظاهرات مردم عراق و مسائل سیاسی که در این کشور اتفاق افتاده، میزبانی این کشور را در ابهام قرار داده است.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق در ادامه به سایت کوره، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پیگیر این موضوع بوده و می داند که مسائل سیاسی تاثیری در بازی های تیم ملی ندارد. تیم ما در زمان مقرر با ایران بازی می نماید و امیدواریم که به نتیجه مثبتی در این بازی برسیم.

به گزارش خبرنگاران، این صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال عراق در حالی مطرح می گردد که فدراسیون فوتبال ایران تاکنون از اظهارنظر و موضعگیری رسمی نسبت به اتفاقات اتفاق افتاده خودداری نموده است.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 6216

به "تاکید دوباره فدراسیون فوتبال عراق بر برگزاری بازی با ایران دربصره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید دوباره فدراسیون فوتبال عراق بر برگزاری بازی با ایران دربصره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید