تشکیل کمیته ویژه برای ارزیابی خسارات آثار تاریخی استان های سیل زده

به گزارش راه ساری، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از تصمیم اعضای کمیسیون متبوعش برای تشکیل کمیته ویژه جهت برآورد خسارات ناشی از سیل به ابنیه و آثار تاریخی استان ها و شهرستان های سیل زده اطلاع داد.

تشکیل کمیته ویژه برای ارزیابی خسارات آثار تاریخی استان های سیل زده

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون فرهنگی گزارشی از اقدامات و عملکرد کمیسیون در مورد طرح ها لوایح و طرح و تفاوتها در سال گذشته ارائه و اولویت های کاری کمیسیون در سال 1398 توسط اعضا پیشنهاد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: جمع بندی پیشنهادات اعضا این بود که کمیته ویژه به ریاست احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس و با حضور نمایندگان داوطلب کمیسیون برای ارزیابی خسارت وارد شده به ابنیه و آثار تاریخی استان ها و شهرستان های سیل زده تشکیل و گزارش آن پس از طرح در کمیسیون در قالب پیشنهاد به دستگاه های اجرایی منتقل گردد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه های کمیسیون برای تحقق شعار رونق فراوری در زمینه صنایع دستی٬ گردشگری و هنر مورد بحث و گفتگو قرار گیرد همچنین مقرر شد روند رسیدگی به طرح جمعیت و تعالی خانواده سریع تر طی گردد تا در دستور کار هیات رییسه مجلس قرار گیرد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 2118

به "تشکیل کمیته ویژه برای ارزیابی خسارات آثار تاریخی استان های سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته ویژه برای ارزیابی خسارات آثار تاریخی استان های سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید