تصادف پراید با تریلر با یک کشته در زنجان

به گزارش راه ساری، خبرنگاران/زنجان جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید بر اثر برخورد با تریلر کشنده، جان باخت.

تصادف پراید با تریلر با یک کشته در زنجان

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید بر اثر برخورد با تریلر کشنده در راستا ارتباطی زنجان جان باخت.

این مسئول ادامه داد: این حادثه رانندگی صبح روز گذشته، در سه راهی سلطانیه (جاده ترانزیت زنجان - خرم دره) رخ داد.

وی با اشاره به علت بروز این حادثه رانندگی، اضافه نمود: علت وقوع این حادثه رانندگی، سبقت غیرمجاز از جانب راننده خودروی سواری پراید بود که متاسفانه به خودروی پراید در این حادثه بیش از 80 درصد خسارت وارد شد و راننده نیز به علت شدت آسیب و صدمات وارده در دم جان باخت.

عظیمی با اشاره به پیش بینی بارش در روزهای آینده، توضیح داد: از رانندگان درخواست داریم قبل از شروع سفر از شرایط جوی اطلاع یابند و در شرایطی که هشدار اعلام می گردد از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند و حتما وسایل مورد احتیاج برای سفر زمستانی را نیز به همراه داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان یادآور شد: سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی از عوامل اصلی تصادفات هستند و ضروری است رانندگان به قوانین و مقررات هدایت و رانندگی پایبند باشند.

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7743

به "تصادف پراید با تریلر با یک کشته در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف پراید با تریلر با یک کشته در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید