توزیع 10 میلیارد مترمکعب آب در شبکه های مدرن

به گزارش راه ساری، معاون برنامه ریزی شرکت مدیریت منابع آب ایران بر مدیریت کمی و کیفی منابع آب تأکید کرد.

توزیع 10 میلیارد مترمکعب آب در شبکه های مدرن

به گزارش خبرنگاران، مهندس سیاری در جلسه با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران آب منطقه ای استان اظهار کرد: هماهنگی بین تمام کارکنان مجموعه و صرفه جویی در منابع شرکت در پیشبرد اهداف شرکت بسیار مهم و لازم است.

وی ادامه داد: بر اساس صورت های مالی سال 95، 10 میلیارد مترمکعب آب در شبکه های مدرن توزیع گردیده است.

سیاری توضیح داد: بالاترین تعرفه دریافتی آب تنظیم گردیده برای هر مترمکعب آب 16 تومان بوده که بسیار ناچیز است بنابراین ما باید به دنبال اصلاح زیرساخت ها باشیم.

وی اضافه نمود: لرستان دارای ظرفیت خوبی در بحث گردشگری است و با ایجاد زیرساخت های گردشگری در کنار سدها، بندها و استفاده از طرح های زودبازده گردشگری اعتبارات لازم را در این زمینه می توان فراهم و از درآمد حاصل برای شرکت استفاده کرد.

این مسئول اخذ تعرفه آب بسته بندی، آبزی پروری و حق النظاره کشاورزی را از دیگر راه های کسب درآمد شرکت برشمرد.

در ادامه این جلسه رضا میرزایی مدیرعامل آب منطقه ای لرستان نیز با اشاره به ظرفیت منابع آبی استان اعلام کرد: در امسال میانگین بارندگی در استان 528 میلی متر بوده که نسبت به میانگین سال قبل 10 درصد و نسبت به آمار بلندمدت، 4 درصد کاهش نشان می دهد.

وی مطرح کرد: درآمد شرکت در سال 96 نسب به دوره مشابه در سال 95، 50 درصد افزایش داشته و تغییرات مدیریتی در شرکت باعث فعال شدن و چابک سازی فعالیت های شرکت گردیده است.

میرزایی اضافه نمود: تکمیل طرح های نیمه تمام، عملیاتی کردن طرح سازگاری با کم آبی، ادامه طرح احیاء و تعادل بخشی با استفاده از ظرفیت های استانی و پیگیری تخصیص های آبی پروژه های خرد و کلان در سال های گذشته از مهم ترین اولویت های استراتژیک شرکت آب منطقه ای لرستان است.

zeetova.ir: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 158

به "توزیع 10 میلیارد مترمکعب آب در شبکه های مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 10 میلیارد مترمکعب آب در شبکه های مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید