توزیع 290 دستگاه یاری تنفسی برای بیماران، تمهیدات ضدکرونایی در پاییز و زمستان

به گزارش راه ساری، رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع 290 دستگاه یاری تنفسی برای مبتلایان به کرونا اطلاع داد و گفت: برای مقابله با کرونا برنامه ریزی ها صورت گرفته و قراردادهای متعددی را با تولیدکنندگان داخلی منعقد نموده ایم تا بتوانیم دستگاه های سرمایه ای و ملزومات مصرفی مورد احتیاج مقابله با کرونا را برای پاییز و زمستان فراهم کنیم.

توزیع 290 دستگاه یاری تنفسی برای بیماران، تمهیدات ضدکرونایی در پاییز و زمستان

دکتر مهدی یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره جزئیات ارسال تجهیزات سرمایه ای به بیمارستان های دولتی، گفت: از ابتدای بروز کرونا تا به امروز بیش از هزار و 55 تخت ویژه ICU و CCU بین مراکز درمانی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه حدود 290 دستگاه BIPAp یا یاری تنفسی نیز برای بیماران مبتلا به کرونا ارسال شده است، اضافه کرد: به لطف خدا طی یک ماه گذشته 1390 تخت و تشک بستری فراوری داخل برای دانشگاه های علوم پزشکی ارسال کردیم و تعداد 106 دستگاه ونتیلاتور فقط در 5 روز گذشته توزیع کردیم. همچنین از ابتدای بروز کرونا تا کنون 1899 دستگاه را توزیع کردیم. همچنین تعداد زیادی پمپ سرم، پمپ سرنگ، تخت احیا و ... نیز به مراکز درمانی ارسال شده است.

یوسفی گفت: همیشه حفظ جان و سلامت مردم کشور از اولویت های حائز اهمیت وزارت بهداشت بوده است. بنابراین برای مقابله با کرونا برنامه ریزی ها صورت گرفته و قراردادهای متعددی را با فراوریکنندگان داخلی منعقد نموده ایم تا بتوانیم دستگاه های سرمایه ای و ملزومات مصرفی مورد احتیاج مقابله با کرونا را برای پاییز و زمستان فراهم کنیم.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11432

به "توزیع 290 دستگاه یاری تنفسی برای بیماران، تمهیدات ضدکرونایی در پاییز و زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 290 دستگاه یاری تنفسی برای بیماران، تمهیدات ضدکرونایی در پاییز و زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید