توصیه های پلیس فتا برای تامین امنیت دورکاری کارمندان

به گزارش راه ساری، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا راهکارهای تأمین امنیت دورکاری کارمندان در ایام کرونایی را تشریح کرد.

توصیه های پلیس فتا برای تامین امنیت دورکاری کارمندان

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در تبادل نظر با فارس با اشاره به دورکاری کارمندان در ایام کرونا به بحث تأمین امنیت این فرآیند اشاره و گفت: با توجه به تشدید بیماری کرونا بسیاری از شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی به صورت دورکاری به وسیله اینترنت در محل کار خود حضور داشته و دورکاری به عنوان روشی برای مقابله با شیوع کرونا در میان کارکنان و کارمندان انتخاب شده است.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا توضیح داد: در عین حال دورکاری می تواند تهدیداتی را برای امنیت اطلاعات سازمان ها و کارکنان آنها به همراه داشتته باشد که باید توصیه های ایمنی در این خصوص رعایت گردد؛ مدیران و کارمندان سازمان ها و شرکت ها برای افزایش امنیت دورکاری باید از سایت هایی که دارای پروتکل های امنیتی بوده استفاده نموده و ارتباطات را رمزنگاری نمایند.

سرهنگ رجبی گفت: باید از گذرواژه های قوی استفاده نموده و قابلیت رمز دومرحله ای را بر روی حساب های کاربری فعال نمایند؛ همچنین از آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی به روز و معتبر بر روی سرور و سیستم های رایانه ای استفاده نمایند.

این مقام ارشد پلیس فتا اظهار داشت: کارمندان باید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نموده و در محل مطمئن نگهداری نمایند تا در صورت بروز مشکل، اطلاعات از بین نرود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 12995

به "توصیه های پلیس فتا برای تامین امنیت دورکاری کارمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های پلیس فتا برای تامین امنیت دورکاری کارمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید