ثبت 30 گزارش مردمی از تخلفات توزیع اقلام بهداشتی در سامانه سجام

به گزارش راه ساری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز بیش از 30 گزارش مردمی در خصوص تخلفات توزیع اقلام بهداشتی در سامانه مربوط به قوه قضاییه ثبت شده است که این گزارش ها در دست پیگیری قرار دارند.

ثبت 30 گزارش مردمی از تخلفات توزیع اقلام بهداشتی در سامانه سجام

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عبدالوهاب بخشنده ظهر امروز دوشنبه گفت: از ابتدای شیوع کرونا نزدیک به 30 گزارش مردمی درباره تخلفات توزیع اقلام بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی در سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه (سجام) ثبت شده است که این گزارش ها در حال پیگیری هستند.

وی اضافه نمود: مردم به وسیله سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه (سجام) به نشانی Sajam.scpd.ir می توانند هر گونه جرم و تخلف مربوط به ویروس کرونا را گزارش نمایند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام ادامه داد: فرایند اجرایی سامانه به این شکل است که متقاضیان عضویت به وسیله سامانه ثبت نام می نمایند و پس از آن آنالیز و تطبیق مشخصات متقاضی عضویت، احراز هویت و استعلام های مورد احتیاج صورت می گیرد.

بخشنده اظهار کرد: علاوه بر تخلفات بهداشتی، شهروندان می توانند تخلفات مربوط به گران فروشی، احتکار، تهدید علیه بهداشت عمومی و … را نیز به این سامانه گزارش نمایند.

وی تاکید نمود: گزارش های ارسال شده به سامانه سجام باید با مشخصات دقیق و همراه با مستندات باشد. هویت شهروندان، دیدبانان پیشگیری و دست اندرکاران پیگیری گزارش ها کاملا محرمانه است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

tour-canada.ir: برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8784

به "ثبت 30 گزارش مردمی از تخلفات توزیع اقلام بهداشتی در سامانه سجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 30 گزارش مردمی از تخلفات توزیع اقلام بهداشتی در سامانه سجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید