جذب پوگبا و فروش دیبالا؛ دو هدف یوونتوس در ژانویه

به گزارش راه ساری، خبرگزاری خبرنگاران- هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و برای ترک این تیم بسیار مصمم است. مینو رایولا، مدیر برنامه های او نیز این موضوع را تایید نموده است.

جذب پوگبا و فروش دیبالا؛ دو هدف یوونتوس در ژانویه

به گزارش خبرنگاران، سران یوونتوس در جابجایی زمستانی برای جذب پل پوگبا اقدام خواهند کرد. پوگبا نیز از بازگشت به یوونتوس استقبال می نماید و مدیر برنامه هایش یعنی مینو رایولا رابطه بسیار خوبی با سران یوونتوس دارد. این باشگاه ایتالیایی تمام کوشش خود را برای بازگرداندن پوگبا خواهد نمود. پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی بیانکونری تا به امروز با سران این باشگاه بر سر تمدید قرارداد خود به توافق نرسیده است و در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت گردد، سران یوونتوس او را در ژانویه به فروش خواهند رساند. وستون مک کنی، هافبک آمریکایی باشگاه شالکه که به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد، تا به امروز عملکرد خوبی در این باشگاه داشته است. سران یوونتوس تمایل زیادی به دائمی کردن قرارداد مک کنی دارند.

پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و مینو رایولا، مدیر برنامه های او تایید کرد که داستان پوگبا در منچستریونایتد به سرانجام رسیده است. به نقل از Paul Hirst از تایمز، اگر پل پوگبا پیروز گردد تا در رابطه با جدایی خود از منچستریونایتد با سران این باشگاه به توافق برسد، در تابستان آینده میخواهد تا به یوونتوس بپیوندد. او خواهان بازگشت به باشگاه سابق خود است. گفته می گردد که دستمزد هفتگی این هافبک فرانسوی 260 هزار پوند است و از آنجایی که یوونتوس به دلیل بحران کرونا دچار خسارت های زیادی شده است، در ابتدا باید بر سر دستمزد هفتگی با پوگبا به توافق برسد. پوگبا برای جدایی از منچستریونایتد بسیار مصمم است.

پل پوگبا، هافبک فرانسوی باشگاه منچستریونایتد از شرایط خود در این تیم راضی نیست و خواهان جدایی از این باشگاه در سرانجام فصل است. مینو رایولا، مدیر برنامه های او روز گذشته این موضوع را تایید کرد. طی دو فصل اخیر، شایعات زیادی پیرامون علاقه باشگاه های رئال مادرید و یوونتوس به جذب این هافبک 27 ساله مطرح شده است و پوگبا باید از میان این دو باشگاه، یکی را به عنوان باشگاه آینده خود انتخاب کند.

صحبت های اخیر مینو رایولا، باز هم حواشی را به اردوی منچستریونایتد برد. مدیر برنامه پل پوگبا اخیرا علنا بیان کرد که موکلش در منچستریونایتد راضی نیست. او حتی در خصوص مقایسه لوکاکو و ارلینگ هالند از سوی سولسشر گفته بود سرمربی منچستریونایتد بهتر است روی بازی دریافت مثل یک قهرمان از پوگبا تمرکز کند. پس از شکست 3-2 منچستریونایتد مقابل لایپزیش، اوله گونار سولسشر در کنفرانس خبری در پاسخ به رایولا گفت:

زمانی که مدیر برنامه پوگبا درک کند که اینجا یک تیم ورزشی است، شرایط بهتر می گردد. من نمی خواهم انرژی ام را صرف این مساله کنم. شما باید از پل بپرسید که اینجا راضی است یا نه. من قرار نیست جای او حرف بزنم. تمرکز پل روی بهترین عملکرد برای تیم است.

اسپورت مدیاست در مصاحبه با فابیو پاراتیچی، مدیر یوونتوس در خصوص احتمال انتقال پوگبا به یوونتوس پرسید و او پاسخ داد:

این سوال درستی نیست. سوال گزافی است. ما پوگبا را خیلی دوست داریم و می دانیم که او بازیکن بزرگی است اما در حال حاضر او بازیکن منچستریونایتد است.

روز گذشته رایولا در پاسخ به انتقال پوگبا به یوونتوس گفته بود:

چرا که نه؟ پل آنجا دوستان فوق العاده ای دارد.

رایولا در تازه ترین اظهارنظرش در خصوص آینده پل پوگبا هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد اظهار نظر نموده و به توتو اسپورت گفته است:

من می توانم بگویم که کار پل پوگبا در منچستریونایتد تمام شده است. بهتر است صریح صحبت کنید و به جلو نگاه کنید و از اتلاف وقت خود برای یافتن مقصر پرهیز کنید. پل از شرایطش در منچستر یونایتد ناراضی است زیرا دیگر آنطور که دوست دارد نمی تواند عملکردش را به نمایش بگذارد و دوست دارد انتظارات را برآورده کند. پل به یک تیم جدید و تغییر فضا احتیاج دارد. او 18 ماه دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و قراردادش در ژوئن 2022 سرانجام می یابد. با اینحال تصور می کنم بهترین راه چاره برای پوگبا و منچستریونایتد این است که او در تابستان بعدی از یونایتد جدا گردد. اگر این اتفاق نیفتد، منچستریونایتد که رابطه خوبی با آن ها دارم، می داند که در خطر از دست دادن پل به صورت بازیکن آزاد خواهد بود، زیرا پل قصد تمدید قراردادش را ندارد. اگر کسی نمی تواند این موضوع را درک کند، به این دلیل است که چیزی در خصوص فوتبال نمی داند. با اینحال آن ها می توانند در صورتی که پل به صورت بازیکن آزاد از یونایتد جدا گردد، همه تقصیرات را گردن من بیندازند.

اما آیا ممکن است یوونتوس مقصد آینده پل پوگبا باشد؟

چرا که نه. رابطه پل با یوونتوس و هم تیمی های سابقش بسیار عالی است. اما با تاثیراتی که کووید گذاشته، بسیاری از باشگاه ها قادر به خدمت دریافت او نیستند. مطمئناً زمان ترک منچستریونایتد فرا رسیده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13116

به "جذب پوگبا و فروش دیبالا؛ دو هدف یوونتوس در ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب پوگبا و فروش دیبالا؛ دو هدف یوونتوس در ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید