جعفری: برای سهمیه دریافت باید استقلال و سپاهان را ببریم، بختیاری زاده مربی خوبی است و احتیاج به زمان دارد

به گزارش راه ساری، مدافع راست تیم فوتبال شهر خودرو تاکید نمود که آنها در چند بازی امتیازهای حساسی از دست دادند و کارشان برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان سخت شده است.

جعفری: برای سهمیه دریافت باید استقلال و سپاهان را ببریم، بختیاری زاده مربی خوبی است و احتیاج به زمان دارد

حسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تساوی تیمش برابر صنعت نفت در آبادان گفت: این بازی واقعا سخت بود و گرمای هوا در آبادان به شدت ما را آزار می داد ولی با این حال بازی خوبی انجام دادیم. ما به گل اول هم رسیدیم و می توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی در نهایت گل مساوی را روی یک ضربه پنالتی دریافت کردیم. صنعت نفت هم تیم خوبی بود و کوشش کرد تا به برد برسد، البته چند بازیکن تیم ما هم در این بازی حضور نداشتند و دست سرمربی تا حدودی بسته بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهر خودرو با این تساوی کار سختی برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان نخواهد داشت؟ توضیح داد: ما در بازی های اخیر امتیازهای حساسی را از دست دادیم، ما از سایپا و پارس جنوبی جلو بودیم ولی گل تساوی را خوردیم و نمی دانم چرا این اتفاقات برای تیم ما رخ می دهد. الان کارمان برای سهمیه دریافت سخت شده است، اگر می خواهیم به این مهم برسیم باید استقلال و سپاهان را شکست بدهیم.

جعفری در مورد اینکه شهر خودرو هنوز با سهراب بختیاری زاده بردی در لیگ برتر به دست نیاورده است، اظهار داشت: من بی جهت از یک مربی تعریف نمی کنم. آقا سهراب از لحاظ اخلاقی و فنی واقعا مربی خوبی است و کوشش می نماید تا تیم را در بهترین شرایط قرار دهد. این مربی تازه کارش را در تیم ما آغاز نموده و احتیاج به زمان دارد، امیدوارم در بازی های بعدی نتایج بهتری بگیریم تا زحمات کادر فنی و بازیکنان نتیجه بدهد.

تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11113

به "جعفری: برای سهمیه دریافت باید استقلال و سپاهان را ببریم، بختیاری زاده مربی خوبی است و احتیاج به زمان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: برای سهمیه دریافت باید استقلال و سپاهان را ببریم، بختیاری زاده مربی خوبی است و احتیاج به زمان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید