حذف داوران پشت دروازه در لیگ برتر ، قانون 5 تعویض اجرا می گردد

به گزارش راه ساری، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تیم ها می توانند در سه فرصت تعویضی در بازی مجموعا 5 تعویض را طبق اطلاعیه های آموزشی فیفا انجام دهند.

حذف داوران پشت دروازه در لیگ برتر ، قانون 5 تعویض اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی درباره نشست برگزار شده با دبیرکل فدراسیون اعلام کرد: با توجه به نشست امروز مقرر شد از تمام داوران و ناظران فعال در لیگ کشور با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های استانی تست های کرونا گرفته گردد. به همین دلیل هماهنگی ها و پیگیری های لازم در این زمینه با همکاری کمیته پزشکی فدراسیون و ایفمارک صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه اعلام کرد: تیم ها می توانند در سه فرصت تعویضی از بازی مجموعا 5 تعویض را طبق اطلاعیه های آموزشی فیفا انجام دهند. همچنین با توجه به شرایط حال حاضر و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داوران پشت دروازه در مسابقات لیگ برتر را حذف کردیم.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به منظور هماهنگی و آمادگی بیشتر داوران مقرر شد یک دوره آمادگی پیش از آغاز مسابقات لیگ به جهت تاکید و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردد که در این کلاس یک روزه سطح آمادگی جسمانی داوران نیز سنجیده خواهد شد.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9798

به "حذف داوران پشت دروازه در لیگ برتر ، قانون 5 تعویض اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف داوران پشت دروازه در لیگ برتر ، قانون 5 تعویض اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید