حضور هیئت رئیسه فدراسیون تنیس در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش راه ساری، هفتاد و نهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز (یکشنبه) با حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس برگزار گردید.

حضور هیئت رئیسه فدراسیون تنیس در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز هفتاد و نهمین نشست خود را برگزار کردند و طی آن با میزبانی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس به بحث و آنالیز در مورد شرایط روز کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو و شرایط فدراسیون های المپیکی پرداختند.

کیکاوس سعیدی دبیرکل و سخنگوی کمیته در مورد نشست امروز هیئت اجرایی گفت: در ابتدای این نشست سید رضا صالحی امیری گزارش کاملی را از بازدید و حضور در فدراسیون های مختلف طی هفته گذشته ارائه داد و مسائل و درخواست فدراسیون های مربوطه را به اطلاع اعضای هیئت اجرایی رساند.

وی یادآور شد: در ادامه نشست آخرین شرایط رشته های المپیکی و شرایط حاضر در اردوهای آماده سازی آنان مورد بحث و آنالیز نهاده شد و اعضا به بحث و گفتگو پیرامون این موضوع پرداختند.

سعیدی به حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس در این نشست اشاره نمود و گفت: طبق سیاست جدید هیئت اجرایی مقرر شده تا در نشست های مختلف، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ها حضور یافته و ضمن ارائه گزارش به تشریح برنامه های پیش روی فدراسیون خود بپردازند که به همین دلیل عزیزی بهمراه فرزین ضیا آذری دبیر و مهرافزا منوچهری نایب رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه امروز در نشست هیئت اجرایی حضور یافتند و گزارشات بسیار کاملی از فعالیتهای اجرا شده و برنامه های سال آینده خود ارائه دادند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی بعد از استماع گزارشات و صحبت های عزیزی و همراهان از کوشش ها و پیگیری های مثبت این فدراسیون در مدت استقرارشان در فدراسیون تقدیر و تشکر و اعلام کردند که قطعا فدراسیون تنیس با این اعضا و پیپگیری های مربوطه می تواند روزهای خوش و موفقی را در پیش داشته باشد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در خاتمه گفت: آخرین بخش از نشست هیئت اجرایی نیز به گزارش کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک اختصاص داشت که طی آن ترکان با حضور در نشست، فعالیت های این کمیسیون را طی سال گذشته و برنامه ای پیش بینی شده تا المپیک توکیو را برای حاضرین در نشست هیئت اجرایی ارائه داد. بعضی درخواست های واصله از سوی فدراسیون ها نیز در خاتمه نشست مورد آنالیز و تصمیم گیری اعضا نهاده شد.

در این نشست سید رضا صالحی امیری رئیس، کیکاووس سعیدی دبیرکل ، طاهریان و باقرزاده نواب رئیس، علیرضا رحیمی ، مجید شایسته، علی دادگر، سید عبدی افتخاری، غلامعلی محمد علیپور، مجید کیهانی ، محسن رضوانی، هادی ساعی حضور داشتند.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14170

به "حضور هیئت رئیسه فدراسیون تنیس در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور هیئت رئیسه فدراسیون تنیس در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید