خبرنگاران جاده تختان در جهت زرین آباد - آبدانان رانش کرد

به گزارش راه ساری، ایلام- خبرنگاران- رییس پلیس راه ایلام گفت: بارش های تند سیلابی موجب رانش زمین راستا تختان حد فاصل میمه زرین آباد - آبدانان شد.

خبرنگاران جاده تختان در جهت زرین آباد - آبدانان رانش کرد

سرهنگ رضا همتی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به انسداد این جاده و استقرار تیم های راهداری برای بازگشایی راستا رانندگان مبدا یا مقصد آبدانان از جاده جایگزین دره شهر - ایلام استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همه راه های مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها به سهولت جریان دارد، همچنین راستا ملکشاهی - ترشابه که 2 روز پیش رانش نموده بود با بازگشایی توسط عوامل راهداری پذیرای رانندگان است.

همتی زاده از رانندگان و مسافران خواست در صورت امکان با توجه به بارش نزولات جوی از سفرهای غیرضروری به ویژه در راستاهای کوهستانی و گردنه ها اجتناب نمایند.

وی توصیه کرد: به علت مه آلودگی راستاهای کوهستانی و گردنه ها و کاهش دید افقی و نیز لغزندگی جاده ها رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت نمایند و قبل از آغاز مسافت از سلامت شیشه پاک کن ماشین خود مطمئن باشند.

به پیش بینی کارشناسان هواشناسی بارش نزولات جوی سیلابی تا روز چهارشنبه در استان ایلام ادامه دارد و بر اساس اخطارهای هواشناسی همه دستگاه های عضو ستاد بحران و فرمانداری تمام شهرستان های تابعه در حالت آماده باش هستند.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8200

به "خبرنگاران جاده تختان در جهت زرین آباد - آبدانان رانش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده تختان در جهت زرین آباد - آبدانان رانش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید