خبرنگاران نکونام: مستحق پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بودیم

به گزارش راه ساری، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: مستحق برد برابر نفت مسجدسلیمان بودیم و اگر از فرصت هایمان بهتر استفاده می کردیم با اختلاف بیشتری پیروز میدان بودیم.

خبرنگاران نکونام: مستحق پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بودیم

به گزارش خبرنگاران جواد نکونام پنجشنبه شب پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری آنلاین با تبریک روز خبرنگار گفت: می دانستیم که حریف تیم سخت کوش و پرتلاشی است و مقابل این تیم بازی کردن سخت است لذا باید با برنامه و حوصله بازی می کردیم تا نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه حریف را مجبور کردیم که از همان نیمه اول وقت تلف کند گفت: بعد از زدن گل با تعویض هایی که انجام دادیم، موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم و حتی می توانستیم با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فولاد عنوان نمود: فرصت زیادی به حریف ندادیم و بازی کاملاً در اختیار ما بود و در نهایت به فزونی رسیدیم.

وی این برد را به حامیان تیم و هوادارانی که قبل از بازی به هتل آمدند و تیم فولاد را یاری کردند تبریک گفت و افزود: تا روز آخر برای فولاد می جنگیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. ما از ابتدا برنامه ای برای قهرمانی و کسب سهمیه نداشتیم اما همیشه می جنگیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

نکونام در مورد غیبت پاتوسی گفت: به هر حال ما روی این بازیکن حساب باز کرده بودیم و حالا از نبود او ضربه می خوریم. در شرایط کنونی مجبور هستیم از پاتوسی استفاده نکنیم زیرا شرایط این بازیکن برای بازی کردن ایده آل نیست اگرچه نفراتی مانند بوعذار را داریم که در شرایط خوبی قرار دارند.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیم حریف شب گذشته اسکان مناسبی نداشته اند عنوان نمود: همه می دانند که ما هم در هتل پنج ستاره نبوده و در هتلی معمولی اسکان داشتیم از طرفی اگر موردی وجود داشت تیم حریف باید دیروز اعلام می کرد نه اینکه حالا بهانه بیاورند. در هر صورت این بازی ها تمام می شود و چیزی که می ماند همین اظهارنظرهایی هست که در مورد یکدیگر انجام می دهیم.

دیدار تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان با فزونی یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

بانوی ایران: مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10959

به "خبرنگاران نکونام: مستحق پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نکونام: مستحق پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید