خبرنگاران وزارت بهداشت از رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور اطلاع داد

به گزارش راه ساری، تهران- خبرنگاران- رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پروتکل های بهداشتی و ایمنی حین برگزاری آزمون های سراسری به طور حداکثری رعایت می گردد.

خبرنگاران وزارت بهداشت از رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور اطلاع داد

کیانوش جهانپور بامداد آدینه در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرنگاران درباره برگزاری آزمون های سراسری بیان نمود: هماهنگی دستگاه های مسئول ملی و استانی، نظارت موثر و پیشگیرانه همکاران بهداشتی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همکاری داوطلبان، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و ایمنی حین برگزاری این آزمون ها را رقم زد که جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: گزارش مستندسازی همکاران ما از سراسر کشور حاکی ست که آزمون های سراسری مقاطع مختلف تحصیلی وزارت علوم و وزارت بهداشت به حمدالله در شرایطی ایمن، سالم و با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی و حفاظتی صورت گرفته و با توجه به همکاری بین بخشی موجود، انتظار می رود این فرایند با ضریب اطمینان و جدیت بیشتری در آزمون های آینده حفظ شده و حتی ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگاران، علی رضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز امشب در این رابطه گفت: بر اساس آخرین گزارش های امروز و آنالیز های صورت گرفته، از 225 هزار نفری که آزمون کارشناسی ارشد داشته و برای آنها پرسش نامه ارسال شد، 83 هزار نفر به سه سوال پاسخ دادند. سوال اول این بود که آیا الزامات پروتکل های بهداشتی رعایت شده، دوم این که آیا فاصله گذاری ها رعایت شده و سوم این که آیا عوامل اجرایی ملزم به رعایت پروتکل ها بودند.

رییسی بیان نمود: جواب این 83 هزار نفر به این صورت بود که 91 درصد گفتند که الزامات و اصول بهداشتی در مراحل آزمون رعایت شده، 87.5 درصد درباره فاصله گذاری جواب دادند که بسیار خوب رعایت شده و 90.3 درصد درباره این که مجریان اقدامات لازم را برای رعایت پروتکل ها انجام داده اند نیز جواب مثبت داده و این بسیار مسرور کننده است.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10963

به "خبرنگاران وزارت بهداشت از رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزارت بهداشت از رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در برگزاری کنکور اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید