خبرنگاران پروتکل های بهداشتی در تمرینات فوتبال رعایت شود

به گزارش راه ساری، اصفهان- خبرنگاران - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: پروتکل های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا در زمان تمرینات تیم فوتبال باید بطور کامل رعایت شود.

خبرنگاران پروتکل های بهداشتی در تمرینات فوتبال رعایت شود

جواد محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شروع تمرینات تیم های فوتبال لیگ برتر از سوم خرداد، اضافه کرد: این باشگاه بر نظر و دستور مسئولان پزشکی و ورزشی کشور تمکین می کند و بر اقدامات موثر در حفظ سلامتی مردم و ورزشکاران مُصر است.

وی ادامه داد: بر اساس فراخوان باشگاه، بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن امروز به اصفهان می آیند و آزمایش کرونا از آنان انجام خواهد شد تا در صورت مثبت بودن حتی یکی از اعضای تیم، اقدام لازم صورت پذیرد.

محمدی با بیان اینکه تمامی برنامه های باشگاه در ارتباط با تمرینات و یا شروع مسابقات منطبق با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش خواهد بود، شرح داد: امیدواریم تمامی تصمیمات در نهایت به حفظ سلامتی عمومی و ورزشکاران و رونق دوباره ورزش منجر شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در ماه های اخیر برنامه های آمادگی جسمانی و تمرینی بصورت غیرحضوری در اختیار بازیکنان قرار می گرفت، گفت: مربیان بصورت تصویری شرایط بازیکنان را تحت نظر قرار دادند و اکنون نفرات تیم از لحاظ جسمی تا حد مطلوبی آماده اند و در صورتی که موضوع خاصی وجود داشته باشد در روزهای آینده به آن رسیدگی خواهد شد.

محمدی با تاکید بر ارتقای شرایط روحی روانی بازیکنان اظهارداشت: در روزهای گذشته حدود 60 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان به آنان پرداخت شد، وقتی بازیکن ببیند باشگاه با وجود توقف مسابقات به یادش است و فراموش نشده، بی شک تاثیرات مثبتی برای او خواهد داشت.

وی درباره نحوه پرداخت مبلغ قراردادها گفت: بازیکنانی که مبلغ قرارداد بالاتری داشتند درصد کمتری دریافت کردند و بازیکنانی که مبالغ قراردادشان کمتر بود به طور میانگین درصد بالاتری به حسابشان واریز شد.

بنابر اعلام مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، تیم های لیگ رجحان تمرینات خود را از سوم خردادماه شروع خواهند کرد.

به واسطه اطلاعیه شماره 14 منتشر شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی، رشته های ورزشی با تماس بدنی کم، از تاریخ اول خردادماه می توانند فعالیت خود را شروع کنند. این موضوع، مصداق از سرگیری تمرینات و فعالیت دوباره تیم های فوتبال است.

ویروس کرونا 2019 (COVID-19) که نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

بنابر آمارهای رسمی، تا کنون 124 هزار و 603 نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور شناسایی شدند که 97 هزار و 173 نفر بهبود یافتند و هفت هزار و 119 نفر از آنان چشم از جهان فروبستند.

بالی: سفر به جزیره ای شگفت انگیز در اندونزی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 9425

به "خبرنگاران پروتکل های بهداشتی در تمرینات فوتبال رعایت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروتکل های بهداشتی در تمرینات فوتبال رعایت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید