خبرنگاران کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مجازی برگزار می شود

به گزارش راه ساری، شهرکرد- خبرنگاران- معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کلاس های درس دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا همانند سایر دانشگاه های آزاد کشور از 29 شهریورماه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

خبرنگاران کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مجازی برگزار می شود

پژمان فاضلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: آغاز کلاس ها بر اساس آخرین تقویم آموزشی از 29 شهریور در بستر درگاه الکترونیکی وادانا که در ترم گذشته نیز برگزار شده است، در ترم جدید با رفع اشکالات قبلی و با کیفیت بهتر در ترم جدید برگزار می شود.

وی شرح داد: در صورتی که برخی رشته های تحصیلی نیاز به کارگاه های عملی داشته باشند، فرایند برگزاری کارگاه ها به صورت فشرده و با حضور بین سه تا هفت دانشجو پیش بینی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای مشخص شدن آغاز و پایان کلاس ها در کنار انتخاب واحد دانشجویان، سامانه ای زیرمجموعه سامانه مرکزی دانشگاه های آزاد کشور راه اندازی شده است.

فاضلی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای پنج واحد دانشگاهی در شهرکرد، فارسان، بروجن، اردل و لردگان است، گفت: در حدود 10 هزار دانشجو در این واحدهای دانشگاهی مشغول به تحصیل می شوند که از این تعداد هشت هزار نفر در شهرکرد هستند.

وی با اشاره به تعداد استادان فعال در واحدهای دانشگاهی این استان، اضافه کرد: در حدود 270 عضو هیات علمی تمام وقت، 20 عضو هیات علمی پاره وقت و 300 استاد حق التدریس در این واحدها تدریس می کنند.

فاضلی خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در 14 رشته محل دکتری، 50 رشته محل کارشناسی ارشد و 100 رشته محل کارشناسی در ترم جدید مشغول به تحصیل می شود.

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید 19 شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر، شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می کنند.

کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 11526

به "خبرنگاران کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید