خبرنگاران گزارش می دهد؛ روایت مصدومان از چهارشنبه سوزی 97

به گزارش راه ساری، مصدومان حادثه چهارشنبه سوری از ماجرای مصدومیت شان در جریان حوادث امشب سخن گفتند.

خبرنگاران گزارش می دهد؛ روایت مصدومان از چهارشنبه سوزی 97

به گزارش خبرنگار ، چهارشنبه سوری سال جاری هم مانند سال های گذشته به جای جشن و شادمانی در یک جشن باستانی باز هم فرصت مخاطره آمیزی شده است که نفس های پایانی سال را بی رمق نموده است.

هرچند به اذعان مسئولان ذیربط سال جاری حوادث نسبت به سال گذشته تا این لحظه کاهش چشمگیری داشته است اما همچنان پرونده حوادث ناگوار ناشی از چهارشنبه سوزی باز است و گاه افرادی ناخواسته قربانی ندانم کاری عده ای می شوند که سیر غلطی برای سرور و تخلیه هیجانات خود در پی گرفتند.

بیمارستان فارابی تهران مانند بسیاری دیگر از بیمارستان های کشور شبی شلوغی را پشت سر می گذارد و پذیرای مصدومان بسیاری است که اغلب در حوادث امشب درگیر ناراحتی چشمی شدند.

مصدومیت کارشناس شهرداری حین کار

نوید خویین تبار منفرد یکی از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری این که از ناحیه پلک و چشم دچار آسیب دیدگی شده بود در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: یک کارشناس خدمات شهرداری هستم که به همراه همکارانم برای برای چهارشنبه سوری در مقر شهرداری مستقر شده بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه فردی ناشناس ترقی را به داخل مقر پرتاب کرد که در فاصله کم و حدود 20 سانتیمتر از چشم من منفجر شد و بعد از حادثه به بیمارستان مراجعه کردم و اکنون آزمایشات لازم صورت گرفته است و به احتمال زیاد احتیاج به انجام جراحی داشته باشم.

عابری که در دامن حادثه افتاد

داوود مرادی یکی دیگر از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری که از ناحیه پلک دچار آسیب دیدگی شده بود به خبرنگار ، درباره علت وقوع این حادثه برای خودش گفت: در حال رانندگی در یکی از خیابان های تهران بودند که با تجمع مردم در یکی از خیابان ها روبرو شدم؛ علی رغم احتمالی که به بروز حادثه می دادم ناگهان متوجه پرتاب شدن نارنجک به سمت ماشین شدم که باعث انفجار آن در کیلومترشمار ماشین و مصدومیت چشمم شدم.

این مجروح حادثه چهارشنبه سوری بیان نمود: متاسفانه مدتی است رسوم چهارشنبه سوری فراموش شده و به اشتباه از مواد محترقه به عنوان ابزاری حادثه آفرین استفاده می نمایند.

در حال تکمیل...

tafatton.ir: مجله مطالب خواندنی سفر و گردشگری

aradbld.ir: گفتگوی آزاد و اخبار روز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1895

به "خبرنگاران گزارش می دهد؛ روایت مصدومان از چهارشنبه سوزی 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گزارش می دهد؛ روایت مصدومان از چهارشنبه سوزی 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید