در سال 7 میلیون آنژیوکت فراوری می کنیم، فراوری 12 میلیارد قطعه تجهیزات پزشکی در هلال احمر

به گزارش راه ساری، مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر با بیان اینکه احتیاج 425 مرکز دیالیز در کشور را تامین می کنیم،گفت:سالانه 300 میلیون انواع سرنگ در این شرکت فراوری می گردد.

در سال 7 میلیون آنژیوکت فراوری می کنیم، فراوری 12 میلیارد قطعه تجهیزات پزشکی در هلال احمر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، منصور نکویی نیا،مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر در نشست خبری با اشاره به اینکه در سال 71 این شرکت تاسیس شده است،گفت: ماموریت ما فراوری محصولات سلامت محور در راستای احتیاج کشور و جلوگیری ارز،انتقال تکنولوژی و بکار گیری نیروهای مجرب داخلی است.

وی ادامه داد:انتقال تکنولوژی از آلمان صورت گرفت و با نظارت دقیق و کامل اجرا شده و هنوز هم ادامه دارد ؛البته به علت تحریم کم شده است.

مدیرعامل تجهیزات پزشکی هلال ایران بابیان اینکه کوشش همکاران ما باعث کیفیت محصولات در سه دهه اخیر شده است افزود:در راستای تامین احتیاج کشور فراوری تجهیزات و صافی های مورد احتیاج بیماران دیالیزی سیاستگذاری شده است و در سال 74 نخستین خط فراوری صافی کشور در اینجا ایجاد شد و در این چند دهه توانستیم بخش عظیمی از احتیاج مراکز دیالیز را فراهم کنیم.

نکویی نیا با اشاره به اینکه بین 50 تا 60 هزار بیمار دیالیزی در کشور داریم،ابراز داشت:با توجه به بیماری های زمینه ای این احتیاج می تواند افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 7 درصد مقدار احتیاجافزایش دارد،متذکر شد:تا 10سال آینده تعداد احتیاج به صافی و تجهیزات به 12 میلیون در سال می رسد؛در حالی که ظرفیت فراوری در کشور در کل حدود 5 میلیون عدد در حال حاضر است.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر با اشاره به فراوری تجهیزات قلبی و عروقی،کلیوی ،ارولوژی،ست های دیالیزی ،خون و ست برای بیماران هموفیلی ،افزود: با آغاز کرونا هم در فراوری محصولات ماسک و ضد عفونی نماینده اقدام کردیم.

نکویی نیا از فعالیت 820 پرسنل در این شرکت اطلاع داد و گفت: 80 نفر از لیسانس تا دکتری در شرکت فعالیت می نمایند.

وی با اشاره به اینکه به اسم بزرگترین شرکت فراوری محور سلامت درخاورمیانه محسوب می شویم،گفت:برنامه ریزی شده با توجه فعالیت دو خط فراوری صافی خط سوم را هم از آلمان مستقر کنیم.

نکویی نیا افزود:بیماران دیالیز در هفته 3نوبت باید تحت دیالیز قرار گیرند و ما در تامین دیالیز و صافی اقدام می کنیم که این کار در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی با بیان اینکه ست دیالیز به صورت ست کامل ارائه می گردد،گفت:بخش تکنودیالیز داریم که خدمات پس از فروش ارائه می گردد؛ ضمن اینکه ما30 استان کشور،287 شهر و 405 بیمارستان در کل کشور را پوشش می دهیم.

وی از فعال بودن 425 مرکز دیالیز در کشور اطلاع داد و افزود:4200 دستگاه دیالیز فعال است که مراقبت و نگهداری آنها را پوشش می دهیم.

نکویی نیا با اشاره به فراوری بیکربنات در این شرکت،یادآور شد:انواع سرنگ ها را فراوری می کنیم ضمن اینکه سالانه 300 میلیون انواع سرنگ داریم و فراوری آنژیوکت هم از فراوریات دیگر ماست.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر با تاکید بر اینکه یکی از برترین آنژیوکتها را در خاورمیانه فراوری می کنیم،گفت:در سه دهه اخیر12 میلیارد قطعه فراوری تجهیزات پزشکی داشته ایم

وی با اشاره به فراوری 7میلیون آنژیوکت در سال ،گفت:در مورد فراوری این محصول ما هیچ رقیبی در بازار داخلی نداریم

نکویی نیا از برنامه ریزی برای ایجاد خط سوم فراوری اطلاع داد و گفت:9پروژه دیگر فراوری محصول هم در حال برنامه ریزی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14264

به "در سال 7 میلیون آنژیوکت فراوری می کنیم، فراوری 12 میلیارد قطعه تجهیزات پزشکی در هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سال 7 میلیون آنژیوکت فراوری می کنیم، فراوری 12 میلیارد قطعه تجهیزات پزشکی در هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید