دنیزلی: تاخیر در آغاز لیگ به ضرر تراکتور شد، دنبال بازیکن خارجی با انگیزه هستم

به گزارش راه ساری، سرمربی تراکتور از تعویق در شروع لیگ برتر فوتبال ایران انتقاد کرد.

دنیزلی: تاخیر در آغاز لیگ به ضرر تراکتور شد، دنبال بازیکن خارجی با انگیزه هستم

به گزارش خبرنگاران، مصطفی دنیزلی سرمربیی تراکتور در مورد شرایط تیمش گفت: تیم ما زودتر برنامه اش را تنظیم کرد و به اردو رفت اما تاخیر لیگ ما را اذیت کرد. از ابتدا و طبق برنامه خوب جلو می رویم و انتظارات تیمی ما معین است.

او درباره بازیکنان جدید تیمش توضیح داد: مازولا بازیکن خارجی ماست. بازیکنان جدید و جوانی به تیم پیوسته اند و در حال هماهنگ تر شدن هستیم. دو بازیکن جدید به تیم اضافه خواهند شد و ترکیبی از جوانان و باتجربه ها خواهیم بود. این بازیکنان باید برای نام تراکتور کوشش نمایند. فوتبال بازی سختی است و برای به هدف رسیدن به ده هفته، نه بلکه سی هفته احتیاج داریم. تا آخرین لحظه در جام حذفی و لیگ می جنگیم. این پتانسیل را داریم و این تفکر را در تیم پیاده خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور درباره تاخیر در شروع لیگ برتر گفت: الان وسط مشکل هستیم و مجبورم برنامه تیم را تغییر دهیم. قرار بود لیگ 27 جولای (ششم مرداد) شروع گردد اما بعد از آن گفتند که لیگ یک آگوست (دهم مرداد) شروع خواهد شد. اکنون نیز می گویند احتمالا تا دو هفته دیگر شروع گردد.

دنیزلی درباره اردوی ترکیه تیمش توضیح داد: این قضیه هم به نفع ما بود و هم به ضرر ما. در شرایط عادی، این برای ما خوب بود و دو دیدار محبت آمیز برگزار کردیم اما تاخیر لیگ باعث شد برنامه تغییر کند و به ضرر ما گردد. به هر حال باید با شرایط کنار بیاییم.

او درباره ذب احتمالی بازیکن جدید خارجی به تیمش هم گفت: شرایط برای دریافت بازیکن خیلی سخت است. برخی از بازیکنان قیمت بالایی دارند و برخی دیگر سن شان بالا رفته است. من دنبال بازیکنان خارجی باانگیزه هستم و به همین دلیل در حال آنالیز شرایط برای به خدمت دریافت بهترین بازیکنان هستم.

وی درپایان درپاسخ به سوالی درباره ارزیابی اش از فصل پیش روی گفت: فلسفه بازی من هجومی و نمایش بازی زیبا و کسب 3 امتیاز است. لیگ یک ماراتن طولانی است. در این ماراتن طولانی همه از جمله مدیریت، بازیکنان و کادر فنی باید کوشش نمایند و با اطمینان در راستا قدم بگذارند. مهم ترین نکته این است که هرکسی برای تراکتور انرژی می گذارد، روی موفقیت این تیم تمرکز کند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4052

به "دنیزلی: تاخیر در آغاز لیگ به ضرر تراکتور شد، دنبال بازیکن خارجی با انگیزه هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: تاخیر در آغاز لیگ به ضرر تراکتور شد، دنبال بازیکن خارجی با انگیزه هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید