راز افت ستاره لیگ برتر ایران فاش شد؛ مشکل اقتصادی بعد از شکست عاطفی

به گزارش راه ساری، تهران (پانا) - یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد، این روزها از دوران اوج خود فاصله گرفته است و دیگر آن بازیکن سابق نیست.

راز افت ستاره لیگ برتر ایران فاش شد؛ مشکل اقتصادی بعد از شکست عاطفی

به گزارش خبرورزشی، این بازیکن نسبتا آرام و کم حاشیه بعد از درخشش در چند تیم شهرستانی به تهران آمد و هم اکنون هم در یکی از تیم های پرطرفدار مرکز بازی می نماید. بازیکن مدنظر ما در چند ماه اخیر افت نسبتا محسوسی نموده و از دوران خوبش فاصله گرفته است. با این وجود این بازیکن هنوز از تفکرات سرمربی تیمش خارج نشده و در این فصل هم در چند بازی برای تیمش به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است.

کادر فنی و همبازیان این بازیکن وقتی از او در مورد علت افتش پرسیدند، جواب جالبی شنیدند. آنطور که به ما خبر رسیده این بازیکن طی چند ماه اخیر با دو مشکل بزرگ روبرو شده و به همین علت است که تمرکز لازم را برای فوتبال بازی کردن ندارد و خوب تمرین نمی نماید. این بازیکن به تازگی از یک رابطه عاطفی بیرون آمده و همین موضوع تا چند وقت فکرش را درگیر نموده بود و تمرکز لازم را از او گرفته بود.

مشکل دوم که بزرگتر هم بود، مربوط به مسائل اقتصادی می گردد. این بازیکن طی ماه های اخیر در بیزنس های خارج از فوتبال خود به مشکل خورده و ضرر زیادی را متحمل شده است. موضوعی که زندگی این بازیکن مطرح را تحت تاثیر خودش قرار داده و این فوتبالیست هنوز نتوانسته خودش را جمع و جور کند و تمام تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد.

حال ممکن است با ادامه این فرایند، این بازیکن فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا کند، مگر اینکه این بازیکن خیلی زود فرم خوبش را پیدا کند و به روزهای اوجش برگردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 14455

به "راز افت ستاره لیگ برتر ایران فاش شد؛ مشکل اقتصادی بعد از شکست عاطفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز افت ستاره لیگ برتر ایران فاش شد؛ مشکل اقتصادی بعد از شکست عاطفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید