رشد 92 درصدی برنامه های آموزشی کمیته امداد گیلان برای مددجویان

به گزارش راه ساری، به گزارش خبرنگاران، عباس اهرابی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده را یکی از برنامه های مهم کمیته امداد بیان کرد و گفت: این برنامه در کنار خدمات حمایتی و معیشتی از سوی این نهاد اجرا می گردد.

رشد 92 درصدی برنامه های آموزشی کمیته امداد گیلان برای مددجویان

وی افزایش و تقویت مبانی فرهنگی مددجویان مهم ترین پیش احتیاج برای توانمندسازی و خودکفایی اقتصاد خانواده ها به شمار می رود، اضافه کرد: مهم ترین خدمات فرهنگی در کمیته امداد فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و آموزش های لازم در زمینه های بهداشتی و روانی و اعتقادی مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه در 10 ماهه نخست سال جاری بیش از 23 هزار مددجو این استان از برنامه های آموزشی این نهاد بهره مند شده اند، گفت: مطلع سازی و آموزش داشتن زندگی بهتر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بخشی از اهداف برگزاری این برنامه ها بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 92 درصد رشد داشته است.

اهرابی به برگزاری برنامه های فرهنگی نیز برای مددجویان اشاره و توضیح داد: این برنامه ها برای رشد معنوی و فرهنگی مددجویان به ویژه جوانان و نوجوانان و گسترش زمینه های تعمیق باورها و ارزش های دینی و همچنین رشد و شکوفایی استعدادها برگزار می گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام تابستان برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش دو طرح آموزشی وارثین و همچنین سدید برگزار می گردد، اضافه کرد: طرح فلاح یکی از برنامه هایی است که در حوزه فرهنگی برای خانوارهای تحت پوشش برگزار می گردد.

اهرابی با اشاره به 10 هزار و 420 دانش آموز و 2 هزار و 272 دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد گیلان، اضافه کرد: در 10 ماه گذشته 6 هزار و 192 نفر از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دینی تحت پوشش کمیته امداد از خدمات فرهنگی، نشست ها و همایش های آموزشی و بصیرت افزایی شرکت نموده اند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 1503

به "رشد 92 درصدی برنامه های آموزشی کمیته امداد گیلان برای مددجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 92 درصدی برنامه های آموزشی کمیته امداد گیلان برای مددجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید