رقابت آمازون و نایکی برسر امتیاز نامگذاری ورزشگاه تاتنهام

به گزارش راه ساری، رقابت برای کسب امتیاز نامگذاری ورزشگاه جدید تاتنهام بسیار داغ است.

رقابت آمازون و نایکی برسر امتیاز نامگذاری ورزشگاه تاتنهام

به گزارش خبرنگاران، ورزشگاه جدید تاتنهام هاتسپر با گنجایش 62 هزار و 62 نفر سرانجام پس از کش وقوس های فراوان در حدود یکسال پیش افتتاح شد، ورزشگاهی که هزینه ساخته آن در حدود یک میلیارد پوند شد، این در حالی است که در ابتدا هزینه ساخت این ورزشگاه 400 میلیون پوند تخمین زده شده بود.

حالا وقت آن رسیده تا باشگاه تاتنهام از ورزشگاه جدید خود درآمدزایی کند که یکی از اصلی ترین راه ها برای این کار، فروش امتیاز حق نامگذاری این ورزشگاه به مانند دیگر ورزشگاه های نامی جهان از جمله ورزشگاه امارات، ورزشگاه اتحاد، ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک و ... است.

نشریه دیلی میل انگلیس اکنون خبر می دهد که کمپانی فناوری آمازون که به دنبال کسب امتیاز نامگذاری ورزشگاه تاتنهام هاتسپر است، شانس بالایی نسبت به سایر رقبا در این زمینه دارد. مدیران باشگاه تاتنهام اما هنوز نسبت به پیشنهادهایی که دریافت کرده اند، تصمیم نگرفته اند، اما به نظر می رسد که کمپانی آمریکایی آمازون فزونی نسبی به دیگر رقبا دارد.

آمازون البته رقیب دیگری در این زمنیه دارد و کمپانی تولید پوشاک ورزشی نایکی آمریکا نیز به دنبال کسب امتیاز نامگذاری روی ورزشگاه اختصاصی سفیدپوشان لندنی است، ورزشگاهی که یکی از مدرن ترین ورزشگاه های حال حاضر جهان به شمار می رود.

parisro.ir: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

italyro.ir: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 8643

به "رقابت آمازون و نایکی برسر امتیاز نامگذاری ورزشگاه تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت آمازون و نایکی برسر امتیاز نامگذاری ورزشگاه تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید