زیدان: استفاده از 5 هافبک به خوبی جواب داد، برای فینال هم کارهای متفاوتی انجام می دهیم

به گزارش راه ساری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود شاگردانش به فینال سوپرجام اسپانیا از تغییر اجرا شده در تاکتیک بازی کهکشانی ها ابراز خرسندی کرد.

زیدان: استفاده از 5 هافبک به خوبی جواب داد، برای فینال هم کارهای متفاوتی انجام می دهیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در نخستین بازی از سوپر جام جدید فوتبال اسپانیا در شهر جده عربستان، پیروز شد والنسیا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و به بازی فینال صعود کند.

در این بازی زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید با آرایشی متفاوت تیمش را به میدان فرستاد و از پنج هافبک استفاده کرد. تغییر تاکتیک او ثمربخش بود و کهکشانی ها با گل هایی که تمامی آنها توسط هافبک های این تیم به ثمر رسید (تونی کروس، ایسکو و لوکا مودریچ) پیروز به کسب پیروزی شدند.

زیدان پس از بازی گفت: توانستیم با استفاده از بال بازی کنیم، اما من تصمیم گرفتم که ایسکو و لوکا مودریچ متمایل به مرکز بازی نمایند. مهمترین چیز فشاری بود که از خط حمله به حریف وارد می کردیم و به همین دلیل بازی خوبی ارائه کردیم. ما می خواستیم از همان ابتدا به حریف ضربه بزنیم. درک خوبی از بازی داشتیم. ما همواره به دنبال انجام کارهایی جدید هستیم. در بازی بعدی هم کارهای دیگری انجام خواهیم داد.

سرمربی کهکشانی ها در ادامه به تمجید از عملکرد فردی هافبک هایش از جمله ایسکو پرداخت، کسی که اولین گل فصلش را به ثمر رساند و آمار گل هایش را به 49 گل افزایش داد.

وی تأکید کرد: تمام بازیکنانم در سطح خوبی بازی کردند. همه خوب بودند، اما ما هنوز هیچ چیزی نبردیم. من در ریکاوری ایسکو هیچ نقشی ندارم و فقط از این اتفاق خوشحالم. او بازیکن باشخصیتی است و می خواهد بازی کند.

لوکا یوویچ، مهاجم رئال مادرید یک بار دیگر نتوانست برای این تیم گلزنی کند. با این حال زیدان از عملکرد بازیکن سابق اینتراخت فرانکفورت ابراز رضایت کرد.

وی بیان کرد: او اگرچه گل نزد، اما بازی خوبی انجام داد. او در این بازی خیلی زحمت کشید. وقتی که شما فرصت چندانی برای بازی کردن ندارید، کار سخت می گردد، چون سطح بازی تان دچار اُفت می گردد. یوویچ مطمئناً اگر گل می زد از عملکردش راضی بود. با این حال من معتقدم که او هر کاری از دستش ساخته بود در زمین بازی انجام داد.

kalarena.com: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

namasho.com: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 7502

به "زیدان: استفاده از 5 هافبک به خوبی جواب داد، برای فینال هم کارهای متفاوتی انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: استفاده از 5 هافبک به خوبی جواب داد، برای فینال هم کارهای متفاوتی انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید