سرمربی بارسلونا: مسئله ای بین من و مسی وجود ندارد

به گزارش راه ساری، ارتباطم با مسی مثل دیگر بازیکنان است. بعضی بازیکنان از لحاظ شخصیتی سمپات تر هستند و بعضی دیگر خیر.

سرمربی بارسلونا: مسئله ای بین من و مسی وجود ندارد

کیکه ستین پس از پیروزی بارسا بر آلاوس خشنود بود و عنوان داشت که ارتباطش با مسی خوب است.

به گزارش ورزش سه، بارسلونا وداعی خوب با لالیگا داشت و پیروز شد در آخرین ملاقات خود 0-5 در زمین آلاوس به پیروزی دست پیدا کند. لیونل مسی ستاره بارسا بود و دو گل زد و یک پاس گل داد. با این پیروزی بارسا کمی از بحران فاصله گرفت و با روحیه ای بهتر خود را مهیای مصاف با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد نمود.

کیکه ستین سرمربی بارسا در خاتمه بازی گفت: پس از شکست از اوساسونا احتیاج به تعمقی بیشتر داشتیم و به همین منظور شرایطی که در آن قرار داشتیم را به دقت تجزیه و تحلیل کردیم. با بازیکنان صحبت کردم و بعضی مسائل را حل و فصل کردیم. این پیروزی باعث خواهد شد تا با روحیه ای بهتر برای بازی با ناپولی آماده شویم و باید بگویم که شور و انگیزه بالایی برای این مسابقه داریم. پیروزی همواره به شما انرژی مضاعف می دهد.

ستین در خصوص آینده اش در بارسا گفت: هرگز نگران آینده ام نبوده ام و چیزی که نگرانم می نماید، شرایط بارسلوناست. من هم بخشی کوچک از این مجموعه بزرگ هستم و اصلا به فکر شخص خودم نیستم. تمرکزم روی کارم است اما خوب، شایعات و اخبار بیرون را نمی توانم کنترل کنم. همواره خودم را تحت حمایت سران باشگاه دیده ام و اگر غیر از این بود، قطعا تا الان اخراج شده بودم.

ارتباط با مسی: ارتباطم با مسی مثل دیگر بازیکنان است. بعضی بازیکنان از لحاظ شخصیتی سمپات تر هستند و بعضی دیگر خیر. در مجموع مسئله ای بین من و مسی وجود ندارد. حضور او در زمین و عملکردش، همواره تفاوت ها را به سود ما رقم زده است و امیدوارم سال های بیشتری از تماشای بازی هایش در بارسا لذت ببریم.

بهترین پست برای مسی: در خصوص این قضیه معمولا شرایط بازی مشخص کننده است. قطعا مسی هرچه به دروازه نزدیک تر باشد، به کوشش کمتری برای گلزنی احتیاج پیدا می نماید اما اگر پست او کمی دور از دروازه باشد نیز مزایای دیگری برای تیم خواهد داشت. اینگونه او می تواند موقعیت های گل بیشتری خلق کند ضمن اینکه بازیکنان بیشتری از حریف را درگیر خود خواهد نمود که باعث می گردد فضاهای خالی بیشتری نصیب مان گردد.

تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10588

به "سرمربی بارسلونا: مسئله ای بین من و مسی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بارسلونا: مسئله ای بین من و مسی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید