سهرابی: آغاز تمرینات و درخواست تعطیلی لیگ ربطی به هم ندارند، دژاگه گفت خانواده اش نگران سلامتی اش هستند

به گزارش راه ساری، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت: آغاز تمرینات ما یک مسئله فنی است و ربطی به درخواست مان برای تعطیلی لیگ ندارد.

سهرابی: آغاز تمرینات و درخواست تعطیلی لیگ ربطی به هم ندارند، دژاگه گفت خانواده اش نگران سلامتی اش هستند

میرمعصوم سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط تیم فوتبال تراکتور در آستانه آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: ما از روز اول با قدرت کارمان را آغاز کردیم، ولی به صورت گروهی نه، چون تیم مان کامل نبود. سه چهار بازیکن مان خارج از کشور بودند و چند بازیکن مان هم با کرونا درگیر بودند. متأسفانه هیچ وقت کامل نبودیم.

وی اضافه نمود: در خصوص مسائل فنی کادر فنی روی عملکرد بچه ها نظارت دارد، اما در خصوص مسائل بهداشتی هم سلامت بازیکنان برای مان اهمیت زیادی دارد. هیچ باشگاهی در ایران نیست که تا الان سه بار تست کرونا گرفته باشد، ولی ما این کار را انجام داده ایم. تراکتور باشگاهی حرفه ای است و بازیکنان حرفه ای هم دارد. شما می دانید اگر بازیکنی چند ماه تمرین نکند از نظر بدنی دچار اُفت می شود، به همین دلیل ما وظیفه داریم شرایط تمرینی را برای بازیکنان مان آماده کنیم، حالا چه برای فصل جاری باشد، چه برای فصل آینده. ویروس کرونا هم فرصتی به ما داد تا زمین تمرینی مان را آماده کنیم و خوشبختانه الان زمین تمرین خوبی در اختیار داریم.

باشگاه تراکتور از یک سو خواستار تعطیلی لیگ است و از سوی دیگر بازی تدارکاتی برگزار می نماید، این دوگانگی را چطور توصیف می کنید؟، مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به این پرسش گفت: بازیکنی که سه ماه تمرین نکند، چند کیلو اضافه وزن پیدا می نماید؟ ما با بیشتر بازیکنان مان قرارداد سه ساله داریم. اگر در باشگاه را ببندیم چه اتفاقی می افتد؟ این فصل نه، فصل بعد، اگر بخواهیم کارمان را آغاز کنیم بازیکن چطور باید خودش را آماده کند؟ این یک مسئله فنی است، دوگانگی هم بین آغاز تمرینات و درخواست تعطیلی لیگ وجود ندارد. ما همچنان روی موضع خودمان هستیم، ولی باشگاه مان هم حرفه ای است.

سهرابی در خصوص اینکه آیا همچنان موضع باشگاه تراکتور کناره گیری از فصل جاری لیگ برتر است، گفت: من به عنوان مدیرعامل، مجری تصمیمات هیئت مدیره هستم. سیاست گذار باشگاه، مالک و هیئت مدیره هستند. الان هم موضع ما همان چیزی است که مالک باشگاه اعلام نموده است.

وی ادامه داد: ما خودمان تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم، اما وقتی به سفر می رویم ممکن است آنجا موارد بهداشتی رعایت نشود، اگر در این صورت بازیکن ما کرونا بگیرد چه کسی مسئولیتش را بر عهده خواهد گرفت؟ ما مجموعه خودمان را می توانیم آماده کنیم، خوشبختانه شرایط یک باشگاه حرفه ای را هم داریم، ولی دغدغه ما شهرهای دیگر است. ما نه دنبال بهانه هستیم و نه چیز دیگر ، دغدغه ما سلامت بازیکنان است و با قدرت هم پای کار هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره تماس مدیران فدراسیون فوتبال با محمدرضا زنوزی گفت: خود آقای زنوزی در جریان این موضوع است و من بی اطلاعم.

سهرابی در واکنش به طرح این موضوع که اشکان دژاگه نیز قصد بازگشت به تمرینات تیم تراکتور را ندارد، بیان نمود: ما نه با اشکان دژاگه مکاتبه کردیم و نه این بازیکن با ما مکاتبه ای داشته است. الان شما نگاه کنید آیا از آلمان پروازی به ایران وجود دارد؟ ما دو سه هفته قبل با دژاگه صحبت کردیم و او گفت چون آمار مبتلایان به کرونا در ایران بالاست، خانواده اش نگران سلامتی او هستند و اگر آمار پایین بیاید به کشورمان بازمی شود. این آخرین صحبت ما با دژاگه بود. الان ما دو بار هم برای حمزاویی بلیت گرفته ایم تا به ایران بازشود، اما وقتی پروازی انجام نمی شود چه کار کنیم؟

وی اضافه نمود: یک مسافر باید از آلمان ابتدا به ترکیه بیاید و بعد به ایران سفر کند، اما الان که سفری به ایران وجود ندارد. همان طور که گفتم دژاگه گفته بود با توجه به اینکه آمار ابتلا به کرونا رو به بالاست، خانواده اش نگران هستند، ولی با کادر فنی در ارتباط بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص جدایی جفرسون یوری از این تیم نیز شرح داد: یوری پس از تعطیلی لیگ از ما درخواست مرخصی نموده بود و ما هم با خواسته او موافقت کردیم، ولی بندی در قراردادش گذاشته بودیم که اگر نتواند به ایران بازشود، قراردادش فسخ خواهد شد. اکنون هم با توجه به شرایطی که برزیل دارد اگر یوری به کشور برشود باید 15 روز در قرنطینه باشد، به همین خاطر ما قراردادش را فسخ کردیم.

ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10030

به "سهرابی: آغاز تمرینات و درخواست تعطیلی لیگ ربطی به هم ندارند، دژاگه گفت خانواده اش نگران سلامتی اش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی: آغاز تمرینات و درخواست تعطیلی لیگ ربطی به هم ندارند، دژاگه گفت خانواده اش نگران سلامتی اش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید