سود عجیب پرسپولیس از انتقال بشار رسن

به گزارش راه ساری، باشگاه پرسپولیس از انتقال بشار رسن به تیم قطر اس سی سود چندانی نمی برد.

سود عجیب پرسپولیس از انتقال بشار رسن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در شرایطی که می توانست قبل از شروع فصل بشار رسن را به تیم قطر اس سی بفروشد و 60 درصد از قرارداد او را نیز در ازای این انتقال دریافت کند از این کار صرف نظر کرد و در حال حاضر در ازای دریافت 120 هزار دلار بازیکن تأثیرگذار خود را از دست می دهد.

در حقیقت مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس به همراه اعضای هیئت مدیره این باشگاه حاضر شدند با درخواست این بازیکن برای جدایی از جمع سرخپوشان موافقت نمایند و پرداخت 120 هزار دلار از سوی هافبک عراقی در راستای همین توافق است. این در حالی است که در قرارداد این فصل بشار رسن با باشگاه پرسپولیس بندی وجود داشت مبنی بر اینکه این بازیکن اگر در نیم فصل قصد جدایی داشت باید مبلغ 250 هزار دلار به عنوان حق فسخ به باشگاهش می پرداخت.

از آنجا که بشار رسن در نیم فصل از لحاظ قانونی نمی توانست به تیم قطر اس سی بپیوندد (نقل وانتقالات لیگ قطر قبل از شروع نیم فصل لیگ ایران به اتمام می رسید) این بازیکن در توافقش با رسول پناه حاضر شد تا زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت رایگان برای پرسپولیس بازی کند و بعد از فینال نیز در ازای پرداخت 120 هزار دلار جدا شده و به تیم مدنظرش بپیوندد.

با این شرایط باشگاه پرسپولیس در ازای قرارداد 470 هزار دلاری که بشار رسن با این باشگاه برای فصل جاری داشت مبلغی به وی پرداخت نخواهد کرد و در انتقالش به قطر اس سی هم 120 هزار دلار سود خواهد برد. اگرچه باشگاه پرسپولیس چنانچه در ابتدای فصل بشار را می فروخت از قرارداد سه میلیون دلاری وی با تیم قطر (برای سه فصل) سود قابل توجهی می برد.

تسنیم

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13294

به "سود عجیب پرسپولیس از انتقال بشار رسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود عجیب پرسپولیس از انتقال بشار رسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید