آغاز لیگ برتر با 8 استادیوم

به گزارش راه ساری، مسئول سازمان لیگ فوتبال گفت: در حال حاضر چهار استادیوم آماده آغاز لیگ است و چهار استادیوم دیگر تا دو روز آینده آماده می شد.

آغاز لیگ برتر با 8 استادیوم

به گزارش مهر، سعید فتاحی در مورد کارهای اجرا شده در مورد برگزاری مسابقات لیگ فوتبال گفت: با توجه به همت و پشتکار مسئولین باشگاه ها، وزارت ورزش و جوانان، صنعت و معدن، وزارت نفت الزامات امنیتی استادیوما در حال اجرا است.

مسئول سازمان لیگ فوتبال با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت ها گفت: فروش بلیت ها به صورت کاملا الکترونیکی و مردم می توانند از محل کار یا منزل بلیت تهیه نمایند. باشگاه میزبان موظف است که نحوه خرید بلیت را اطلاع رسانی کند و در اختیار مردم بگذارد.

وی همچنین در مورد نحوه خریداری کردن بلیت گفت: گیت های ورودی استادیوم ها نصب شده است و همه باید به وسیله کارت ملی، بلیت خود را خریداری نمایند و همچنین باید کارت ملی خود را جهت ورود به استادیوم همراه داشته باشند.

فتاحی اضافه نمود: استادیوم ها مجهز به دوربین های مداربسته و جایگاه ها شماره گذاری شده اند و طرفداران و تماشاچیان موظفند روی شماره جایگاه درج شده بر روی بلیت شان بنشینند و به وسیله دوربین های داخل استادیوم شناسایی می شوند. مردم باید با رعایت قوانین به فرهنگسازی این مهم یاری نمایند تا ما نیز بتوانیم مانند کشورهای پیشرفته جهان لیگ برگزار کنیم.

مسئول سازمان لیگ فوتبال با اشاره به جدید بودن سیستم الکترونیکی مسابقات گفت: از آنجایی که این سیستم جدید است و مردم هنوز آشنایی کامل با آن ندارند امکان دارد در هفته های اول با مسائل اندکی روبرو شوند و ما ازطرفداران خواهش می کنیم شکیبا باشند.

فتاحی ادامه داد: دوستان ما در بحث فنی قول داده اند که با مهارت خود و یاری نیروی انتظامی مسائل را به حداقل برسانند.

وی در مورد برگزاری زمان بازی ها گفت: مسابقات روز پنجشنبه 31 مرداد با انجام بازی پرسپولیس و پارس جم جنوبی افتتاح می گردد و همچنین 4 بازی دیگر در روز پنجشنبه و آدینه برگزار می گردد.

مسئول سازمان لیگ فوتبال گفت: 50 الی60 در صد از استادیوم ها برای هفته اول آماده هستند. 4 استادیوم در حال حاضر آماده است و 4 استادیوم دیگر تا فردا یا پس فردا شب آماده خواهند شد.

فتاحی از آمادگی طبقه اول استادیوم آزادی، امام علی سیرجان، بنیان دیزل تبریز و شهدای شهر قدس اطلاع داد و گفت: استادیوم های نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن اصفهان، شاهین شهرداری بوشهر، فولاد خوزستان هم تا فردا (امروز سه شنبه 29 مرداد) آماده خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 4553

به "آغاز لیگ برتر با 8 استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز لیگ برتر با 8 استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید