عبدالملکی:150 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد

به گزارش راه ساری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 150 هزار شغل برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد ایجاد شده است.

عبدالملکی:150 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی، گفت: تا سرانجام امسال ایجاد 200 هزار فرصت شغلی مستقیم هدف گذاری شده است که با همکاری شبکه بانکی، این آمار محقق خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعلام آمادگی این نهاد برای پذیرش مسئولیت اشتغال خرد روستایی و خانگی کل کشور ادامه داد: با شروع مجلس یازدهم، طی مکاتبه ای که رئیس کمیته امداد با ریاست مجلس انجام داد، اعلام شد کمیته امداد آماده است این مسئولیت ملی و سنگین را بپذیرد و در مقابل آن جوابگو باشد؛ به شرط آنکه اختیارات و منابع مورد نظر در اختیار این نهاد قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین این مسئله در حضور معاون اول رئیس جمهور مطرح و اعلام شد در صورتی که منابع مورد احتیاج در اختیار کمیته امداد قرار گیرد، این آمادگی وجود دارد که سالانه 500 هزار عنوان شغلی در بخش مشاغل خانگی و خرد روستایی ایجاد گردد که در صورت تحقق این امر مهم، عملکرد ایجاد اشتغال در کشور به طور کلی 150 درصد افزایش پیدا می نماید.

عبدالملکی با اشاره به اینکه نهاد تصمیم گیرنده در این زمینه شورای عالی اشتغال کشور است، بیان نمود: این شورا طی دو هفته آینده تشکیل جلسه می دهد و اگر این مساله تصویب گردد، از سال آینده کمیته امداد متولی اشتغال خانگی و خرد روستایی کل کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 13332

به "عبدالملکی:150 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالملکی:150 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید