عزم جدی وزارت ورزش و مدیران سرخابی برای انجام خصوصی سازی در موعد مقرر است

به گزارش راه ساری، مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران وزارت ورزش و همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این همت و توان را گذاشتند که خصوصی سازی عملی گردد.

عزم جدی وزارت ورزش و مدیران سرخابی برای انجام خصوصی سازی در موعد مقرر است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مرتضی فلاح در مورد برگزاری جلسه خصوصی سازی دو باشگاه سرخابی پایتخت در وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: با توجه به اینکه صورتحساب های اقتصادی تیم استقلال از سال 93 به بعد تصویب نشده بود در اقدام اخیر این صورتحساب ها مورد تصویب نهاده شد و به روزرسانی شد.

وی در ادامه اضافه نمود: همچنین در این جلسه اقدامات اجرا شده درباره مالکیت استادیوم شهید مرغوبکار و کمپ زنده یاد حجازی در حضور وزیر ورزش و جوانان تشریح و درباره اصلاح اساسنامه و افزایش سرمایه با فرمت سازمان بورس و اوراق بهادار نیز تبادل نظر شد تا بتوانیم برای واگذاری دو باشگاه مهیا شویم.

فلاح با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال عزم جدی برای خصوصی سازی دارند اعلام نمود: همه مدیران وزارت ورزش و همچنین باشگاه های استقلال و پرسپولیس این همت و توان را گذاشتند که این اتفاق عملی گردد و قصد ما این است که با رعایت کلیه مقررات در موعد مقرر مراحل واگذاری سرخابی ها انجام گردد.

4048/

مجله ابوذریون: مجله خبری و تحلیلی

مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: rahesari.ir شناسه مطلب: 10277

به "عزم جدی وزارت ورزش و مدیران سرخابی برای انجام خصوصی سازی در موعد مقرر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم جدی وزارت ورزش و مدیران سرخابی برای انجام خصوصی سازی در موعد مقرر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید